{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Ronny B
Ronny B
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Mondeo vs Megane {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg står og er tæt på at købe en Ford mondeo 2009.
Har så fået øje på en Renault Megane 3 1,5 dCi 110 Expression ST ESM fra 2013.
Men kender overhovedet ikke Renault, har haft Mondeo før, som jeg var glad for.
Det er jo en noget nyere bil man jeg får ved renault'en, men er det en pap bil ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo vs Megane
  • #1   8. mar 2018 Pest eller kolera, hvad du fortrækker er dit eget valg smiley

• Ronny B
    Ronny B Tilmeldt:
    dec 2007

#2   8. mar 2018 Og hvis du ikke er bare ca. halvt voksen, så bare fedt videre til næste tråd tak.

• #3   8. mar 2018 Tag Mondeoen... Billigere i reservedele og højere retailværdi til når du vil sælge den igen. Og selvom jeg ikke er fan af Ford så vil jeg hellere køre Ford end Renault

• #4   8. mar 2018 Jeg har en version af den Megane du nævner. Helt sikkert fin og lækker til prisen og så kører den bare. Vi har ikke haft nogle problemer med vores de par år vi har kørt i den, som i intet overhovedet. Ligeledes har en kollega af min far heller aldrig haft noget med hans.

Megane og Mondeo er dog ikke i samme klasse. Modeoen er større og komforten er sikkert også bedre, har dog ikke prøvet en Mondeo fra den årgang.

Men som sagt, det skal IKKE være frygten for det mekaniske der skal afholde dig fra Renault.

Typisk vil dem der siger fransk er lort, jo være dem der aldrig selv har ejet én og bare hopper med på bølgen smiley

• #5   8. mar 2018 Har selv haft en Megane 1.5 dci fra 14 fin og lækker bil med masser af godt udstyr
    den begyndte dig hurtigt at rasle og den ene baksensor gik i stykker = helt nyt ledningsnet til 8000.-
    har dog en mondeo nu fra 2007 og har ikke savnet Meganen en eneste dag selv om mondeoen har flere km og år bag sig plus lidt mindre tek (men kan jo købes)

• Ronny B
    Ronny B Tilmeldt:
    dec 2007

#6   8. mar 2018 Super, tak for svar.
    Har haft Mondeo fra 2004, som jeg var meget glad for, som jeg skiftede til peugeot 407, som var et dårligt bytte.
    Tror jeg holder mig til mit Mondeo valg. (Den har nu også meget tek. baksensor, osv.)

• #7   8. mar 2018 Jeg har en mondeo fra 11 tilsalg smiley Sælges kun pga 7 km til arbejde

• #8   8. mar 2018 hvilken motor i Mondeo'en?

Kommentér på:
Mondeo vs Megane

Annonce