{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

mangel på løsninger {{forumTopicSubject}}

Hvis man en dag oplever ens bil gør vrøvl og man tænker jeg kigger da lige på bilgalleri for at se om andre evt har oplevet samme problem med deres bil, og måske fundet en løsning på problemet, så finder man hurtigt ud af at det er da bare total spild af tid!!! Der er satme ik’ mange der gider skrive til sidst i deres tråd hvad de rent faktisk kom frem til og hvad de gjorde for at løse problemet!!?? HVORFOR!!!! Bilgalleri kunne være den fedeste bil side hvis folk gad dele deres erfaringer men det er måske for meget at forlange i lille egoistiske Danmark!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangel på løsninger
  • #1   11. mar 2018 Rolig nu. Mange kommer jo kun på besøg når de har et problem smiley Du har selv 2 emner og 6 svar. Mon dog vi ser dig igen når du har fået løst dit problem smiley

• #2   11. mar 2018 Giver dig ret. Men igen. De fleste kommer for at få nogen svar, og så er de ud af døren.

• #4   11. mar 2018 Jeg er enig.
    Folk vil gerne bruge andres tid på fejlfinding, men har åbenbart selv for travlt til sidst at skrive:
    Tak for hjælpen, det viste sig at være xxx, som var problemet.

• #5   11. mar 2018 Det har ikke noget med lille egoistiske Danmark at gøre. Det vil gøre sig gældende overalt i verden. Det er nu sådan at mennesket er indrettet i urhjernen ... når jeg har fået min belønning, så løber jeg væk. Eneste måde at vende tendensen på, er at give en belønning for at komme tilbage til bilgalleri og skrive et svar på hvad man gjorde. Det kunne fx være et pointsystem hvor man får flere points jo mere aktiv man er ... og hvor seriøs man er. Og alle de andre kan så se ens pointstatus. Men det kræver nok desværre en admin som kontrollerer det så man ikke får points for at skrive 100 indlæg om året som starter med "HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP"

• #7   11. mar 2018 Det er generelt rigtig at folk ikke svare tilbage når problemet er løst smiley . Det er kun set få gange at der bliver svaret tilbage smiley

Men det værste er vel dem der opretter en tråd med et problem. Får løst problemet, og derefter sletter tråden. smiley
    Så hjælper det jo ikke andre overhovedet!

• #8   11. mar 2018 Noget jeg synes er skidt ved dette forum er, at en tråd ikke holdes i live ved aktivitet: Hvis man opretter en seriøs tråd vil den glide ud i bunden fordi en masse folk starter tråde med "HJÆÆÆÆÆÆÆLP". Der kan så sidde en mand med den rigtige viden og aldrig hjælpe fordi kan skal bladre så mange sider igennem for at finde tråden - alene fordi han ikke kiggede på siden i 24 timer. Jeg kigger kun på den første side og mister lysten til at kigge videre hvis jeg skal bladre. Dette forum er lidt kaotisk og uorganiseret. Faktisk synes jeg man skal poste sit spørgsmål på det rigtige tidspunkt på dagen og på den rigtige dag - for at få max hjælp (dvs der går strategi i den). Ellers bliver det rendt over ende af alle mulige latterlige indlæg. Fx folk som hele tiden spør:

a. Jeg skal have bil til 10000 kr. Hvad skal jeg købe
    b. Jeg vil importere en bil - hvad er afgiften
    c. Jeg har brug for en TÜV til min undervogn

• #9   11. mar 2018 Johnny J jeg ville jo ik’ skrive sårn hvis jeg ik’ selv havde tænk mig at føre en problemstilling til døren, det tager jo ikke mange minutter og det vil være en kæmpe hjælp til andre BG brugere da det tit er de samme fejl som opstår på folks biler

Kommentér på:
mangel på løsninger

Annonce