{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.866 visninger | Oprettet:

Vaskehal om vinteren ? {{forumTopicSubject}}

Nu søgte jeg forummet efter og kunne ikke rigtig finde noget der var relateret til indenfor de sidste par år , men de her Circle K reklamer , og Ok PLUS vaskehaller , de er jo allesammen bio vask , dvs genbruger vandet, hvor smart det er om vinteren med alt det salt der bliver smidt på vores veje ved jeg ikke just om det er en god idé at smide sin bil i vaskehallen, man vil jo gerne have den vasket godt ren.

Men selv med den nyere moderne teknologi , så vil saltet sgu da stadigvæk være i vandet de genbruger ikke ?

Tænker bare der bliver jo plus grader her de næste par dage og har carport at holde i hvor bilen hurtigere bliver tør grundet vinden jo ikke just kan komme ind til den så den fryser ikke til der , vinden kan kun komme ind fra røven af hvis noget.

Hvad er jeres erfaringer , nogen af jer som arbejder for Circle K eller OK Plus og rent faktisk ved noget om det for nu har jeg spurgt begge steder og ingen kunne fortælle mig noget omkring deres vaskehal, komisk nok skal de kende alt hvad der er i det mad de sælger , men intet omkring deres dyre vaskehaller, komisk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaskehal om vinteren ?
  • #1   12. mar 2018 Det er en relativt simpel proces at ekstrahere salt fra vand, både kemisk og ved destillation, så mon ikke der er taget højde for det? Tvivler på, at der sidder ingeniører med en månedsløn på 70-80.000 kr., som ikke overvejer den slags.

Og jeg syntes nok det er at sætte forventningerne lidt højt, at en tankpasser til 110-120 kr. i timen skal vide alt om teknikken i den vaskehal de har tilknyttet tankstationen

• #2   12. mar 2018 Kan da godt være de er lavt lønnet , men så burde de i det mindste have en folder omkring det men havde læst noget et eller andet sted omkring dem hos Ok plus med svanemærket kunne man godt bruge om vinteren da salt indholdet i vandet var mindre end det der kommer ud af hanen , synes bare bilen trænger til lidt tlc , har efterhånden spyttet en del penge i den , så den skal også look the part.

Smider den ud i ok plus’s senere hvis vejret holder her i det nordjyske

• B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 105
    #3   12. mar 2018 Ok plus.. Det er bare betegnelse for at der er en butik tilknyttet. Selskabet hedder stadig blot OK. Jeg ved ikke om du har set på Ok's hjemmeside. Der står lidt om den svanemærkede vask. Bla. at vandet bliver kemisk renset, men ikke ret detaljeret beskrivelse.

• #4   12. mar 2018 Vandet på CK stationer bliver renset (både for salt og andre ting) inden det bliver genbrugt. Det er næsten lige så dyrt at rense vandet og genbruge det i stedet for at bruge rent vand hver gang, De kemikalier der bruges til rensning er ret dyre

• B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

#6   12. mar 2018 Så koster det vel 298,- smiley

• #8   12. mar 2018 Hvis de fanger boller de dig lige frem også ;D du må kun vaske en bil pr abonnement hehe

• #11   12. mar 2018 Fint nok så benytter jeg mig af ok’s vaskehal , har også kraftigt overejet at betale de 149 for at vaske bilen så tit jeg har lyst til

• #12   12. mar 2018 #11 ja fra kl 18 til 22 smiley

• B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

#14   12. mar 2018 Og så fravælger mandag tirsdag og onsdag når alle tilbuds jægerne vasker.. smiley

• B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

#16   12. mar 2018 Jeg bor netop også lidt ude på landet.. Men har tit set 5-6 biler i kø når jeg kører forbi.. Det er sku lidt for mange for min smag..
    Jeg kører normalt bare forbi når der er mere end 2 i kø..

• #18   12. mar 2018 Ah her i Frederikshavn hvor der kun er 1 Ok vaskehal kan der snildt holde 5 biler i kø , og så har du brugt en halv time alene snildt bare på at holde i kø desværre, så ja tilmelder man sig vasker man bare om torsdagen kl 18 =) , har lige tilmeldt mig, skal dog vente 6 dage på deres skide kort , sgu da utroligt man ikke bare kan få lov at betale et månedligt abb via ens visa kort , har jo aldrig tænkt mig at tanke der eller købe noget på stationen til at bruge deres kort, oh well.

• #20   12. mar 2018 Well nu har jeg en fin vogn med turbo på så tanker kun 99 oktan , jo renere benzin så bedre kører din motor , det er så min overbevisning og om jeg betaler 100 ekstra om måneden i Benz på at kører på 99 kontra sjat 95 så foretrækker jeg 99

• #21   12. mar 2018 claus s
    det med at tørre bilen. det kan en blød microfiberhåndklædeklare. så slipper du også for kalkpletter på lakken smiley

• #23   12. mar 2018 OK Plus Vaskehal
    Der er garanteret en forskel på de forskellige Vaske.
    En vask i Regnvand tror jeg er rigtig god, det ville jeg også gerne bruge.
    Men jeg bruger en mere behagelig måde.

http://www.washtec.dk/

OK har et helt nyt Svanemærket WaschTech anlæg som er rigtig god.
    (Den gamle havde vasket 110.000 vaske)

Jeg er ansat hos OK og passer Vaskeanlægget.
    Hver morgen kl. 7 åbner anlægget automatisk, og er klar
    om torsdagen kommer jeg kl.7 og gør hallen ren med højtryksspuler.
    I dec.2017 blev der vasket 22oo biler i anlægget
    Mange med en vask om måneden fra Falck.

• #24   13. mar 2018 Vasker bilen engang om ugen nu , har købt det der ok frivask så får den , den helt store vask af dem 1 gang ugentligt da det jo bare koster 149,- månedligt , ihvertfald indtil jeg har fået bilen poleret hertil sommer og så kører vi en smut til Polen og så får bilen den opti coat Pro plus som kun koster det halve i Szczecin og nu er fruen polsk , så det er meget nemmere smiley

Kommentér på:
Vaskehal om vinteren ?

Annonce