{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.904 visninger | Oprettet:

Så blev dagen ødelagt.... {{forumTopicSubject}}

En lille historie fra i dag..

Holder ved McDonald's i Herning i dag (03/06-03) og pludselig kommer ejeren og en anden ud til den bil der er pakeret ved siden af min.. Og tro det eller ej, så knalder passageren (den idiot) døren op i bilen og derved mister jeg noget af lakken. Jeg får desværre ikke fat i personen, blot nummerpladen. Kontakter derefter Herning Politi, som blot fortæller at det er en forsikringssag og at jeg skal kontakte forsikringsselskabet imorgen, så jeg kan jo nok vente i langtid før den sag bliver klaret...

Men så vil jeg prøve at spørge herinde, om der evt. er nogen der kender ejeren af bilen. Det er en hvid Golf II med registreringsnr. VD 22 917 og jeg går ud fra at ejeren bor i Herning eller omegn, da det forgik på McDonald's P-plads i dag omkring kl. 18:15.

Hader folk der bare slår døren op i andres bil og derefter bare skrider... Står og skal udstille bilen på lørdag/søndag til DHB, men har nu fået en lakskade :ó(

Håber der er nogen, der kan hjælpe mig.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev dagen ødelagt....
  • #1   3. jun 2003 garanteret den er efterlyst, for jeg kan ikke se nogen synsraport på http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport men håber sku du får fat i den hitler slæder, han er sku da et kæmpe fjols smiley

• #2   3. jun 2003 Damn, det er surt. Jeg hader også folk, som ikke har respekt fra andre folks ejendom (her en bil). De skulle have en gang baaaaaank - men det får man jo heller ikke så meget ud af, andet end ballade med politiet. Jeg har selv været ude for en lign. episode på færgen til Sverige. Her bankede en kvinde bildøren op i min bil, og da jeg tillod mig at fortælle hende hun godt kunne vise lidt hensyn, gav hun mig bare fingeren og gik! Jeg fulgte selvfølgelig efter hende op i kantinen, hvor jeg gav hende det største møgfald til alle folks forundring/fornøjelse - hva fanden skulle jeg ellers, kan jo ikke bare slå løs på en forsvarsløs kvinde - selvom jeg havde lyst! :o)

• #3   3. jun 2003 Har også prøvet at tjekke en evt. synsrapport, men fandt intet (underligt nok)... Men håber sq at jeg får fat i idioten eller at forsikringsselskabet for fat i ham.. Fordi det er sq trælst at skulle betale for en gang maling/lak bare fordi en idiot gør sådan noget... havde ikke været nær så vred over det, hvis det ikke lige var pga. udstillingen til DHB..

• michael g
    michael g Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 107
    #4   3. jun 2003 jeg har et baseball bat hvis du en dag sq finde personen og den der grimme golf

• #5   3. jun 2003 Ja, det er i venstre side... Men tror og håber da ikke at det er pga mit "Steen pisser på VW" klistermærke. Men hvis det endelig skulle være derfor så skulle han sku have en gang pryl, selvom det ikke ligefrem er måden at odne sådan nogle ting på.. Men nu må jeg jo se hvad forsikringsselskabet siger. Fordi Politiet ville ikke gøre noget ved det.

• #6   3. jun 2003 Træls nok kender også til det har også prøvet at få åbnet døren op i min bil jeg havde for et stykke tid siden det er bare sur røv især når man er øm over for bilen:-) Er det ikke noget med at man ikke kan se synsrapporten hvis den næsten lige er hentet fra tyskland el??

• #7   3. jun 2003 HADER SÅDAN NOGET SVINERI!!!
    Min far har også i dag fået lavet et pænt fodaftryk i sin sprit nye Vito........ Sådan noget kan godt pisse en rigtig meget af!!!
    Håber du finder ham/hun/den!!!

MVH René

• #8   3. jun 2003 På min gamle bmw det var en 318is e36 et par møgunger kom og slog med sin bold på bilen jeg løb efter dem men jeg kunne ikke fange dem men så sagde jeg til min fætter at han skulle tæve og næste dag av det måtte gøre ondt

• #9   3. jun 2003 Grunden til at du ikke kan finde en synsraport er måske fordi den ikke er synet med de nummerplader der sidder på nu. Det er da godt nok surt, jeg håber det hele går i orden snart smiley

• #10   3. jun 2003 Der er ikke noget værre end folk der holder ved siden af en, som er total ligeglad fordi de selv kører i en eller anden gammel møgøse...
    Jeg holder konsekvent hen over to p-pladser hvis jeg parkerer et eller andet sted.. Kan jeg ikke komme til det, så holder jeg der ikke...
    Min tidligere alfa, fik 2 buler i siden da en bil parkeret ved siden af min, knaldede BEGGE sine døre op i min... Fik aldrig fat i vedkommende..
    En arbejds kollega, fik banket en dør op i sin sprit nye golf 4.. Den var EN MÅNED gammel, da der blev knaldet en dør op i den.. Hun så det heldigvis... Men tænk lige hvis ikke hun havde set det.. For det koste 3200,- at få lavet....

Michael

• #11   3. jun 2003 Ja michael der er jo ikke andet for end at lave et tæskehold vi er flere der gerne vil hjælpe når du finder ham, man kan jo altid lade det gå ud over hans bil..vinkelsliber, hammer og et koben skal nok sætte liv i gaden

• #12   3. jun 2003 Nej, det er sq trist at det lige skulle ske og så lige op til DHB... Men må jo leve med det, fordi det skulle ikke undre mig at forsikringsselskaberne ikke bliver enige om en skid før om langtid. Så jeg må jo desværre leve med det, men okay bilen skal omlakeres til vinter alligevel, da den står for at skulle ændres en hel del. Men skide trælst alligevel... Sådan en idiot

• #13   4. jun 2003 Personligt synes jeg det er sørgeligt, at vi lever i en tid styret af had & misundelse. Hvor respekt & ærlighed (ofte) blot er ord fra en svunden tid...

Mht til dit "Steen pisser på VW" klistermærke ja så håber jeg da heller ikke at det er det der har givet VW-ejeren grund til at knalde døren op i din bil. Personligt er jeg imod disse (o.lign) klistermærker da jeg ikke ser nogen mening i at nedgøre mine medmennesker (og andre bilmærker). Har selv valgt kun at klæbe Steen på bagsmækken da han jo i sig selv er "fræk" nok *SS*

Har iøvrigt selv været udsat for ligende hændelser 7 gange nu. Og hver gang er det pisse ærgerlig, for som studerende er der ikke råd til hverken kasko eller glas forsikring. Så jeg har selv måttet punge ud hver gang og det er sku ikk særligt fedt at se de penge, man med møje og besvær har sparet sammen til bil gejl, gå til dumme ting som omlakeringer, vinduesviskere, pladearbejde og ruder som følge af hærværk (og misundelse)...

Så jeg forstår dine ærgelser og håber virkelig du finde ham / hende der har gjort det...

• #14   4. jun 2003 Ja, det er en noget pis, at andre mennesker gør sådan nogle ting og hvis det ikke var med vilje, så kunne det mindste da være at han lige lavede en seddel eller noget andet.. Men det gjorde han ikke...

Jeg har også lige haft snakket med en autolakere, som fortalte mig at det ville koste omkring 1400 kr. at få lavet, da det er metal-lak, så de ville være nødt til at male hele døren :ó( Så det er sq noget pis..

Snakkede også med forsikringsselskabet, som ville sende en skades-anmeldelse til mig, som jeg så skulle udfylde og derefter sende tilbage til dem, så vil de tage kontakt til hans selskab, som så kontakter ham.. Derefter vil de sende en taksator ud, som skal kigge på det og vurdere om de vil lave det eller ej.. Og jeg må sgu ikke engang selv lave det, trods det at bilen skal bruges til udstilling her i weekenden :ó( Trist....

• #15   29. jun 2003 Folk er hammerende ligeglade...

En anden lille historie:
    Mine forældre har en Ford Scorpio. Den holder fredeligt ude på parkeringspladsen. da vi så kommer ud til den igen, er der en eller anden kæmpe idiot der har bakket op i forkofangeren med anhængertrækket, hvorefter han bare er kørt igen. en kæmpe bule, og da bilen er en specialbil forskiringsmæssigt vil det koste over 8 tusinde og køre det gennem forsikringsselskabet... og det kom til at koste knap det samme alligevel.... Jeg hader folk der ikke er mand nok til og stå ved sit ansvar...

Havde personen da bare lagt en seddel, så var det jo noget helt andet. For det kan da godt ske, at man overser hvor langt der er bagud... men tag jer da sammen! Man bliver da ikke buret inde for livstid, bare fordi man kommer til og lave en lille skade, vel!

• #16   29. jun 2003 Det lyder sq også surt Jan.. Det er heldigvis langtfra så slemt hvad min angår...

Min sag er stadigt igang og har stadigt intet hørt, så jeg går og venter spændt på hvad der vil ske.. Men håber da snart at der vil ske et eller andet og selvfølgelig at hans forsikringsselskab vil dække skaden..

Det er sgu trælst at folk ikke bare lægger en seddel eller et eller andet. Fordi som du jo selv siger, så bliver man jo ikke ligefrem buret inde.. Ham her havde sparet en masse, hvis han havde lagt en seddel, fordi istedet har det endt med at politiet har fået det at vide + hans forsikringsselskab. Alt dette kunne han have sparet.

Kommentér på:
Så blev dagen ødelagt....

Annonce