Så blev dagen ødelagt.... {{forumTopicSubject}}
En lille historie fra i dag..
Holder ved McDonald's i Herning i dag (03/06-03) og pludselig kommer ejeren og en anden ud til den bil der er pakeret ved siden af min.. Og tro det eller ej, så knalder passageren (den idiot) døren op i bilen og derved mister jeg noget af lakken. Jeg får desværre ikke fat i personen, blot nummerpladen. Kontakter derefter Herning Politi, som blot fortæller at det er en forsikringssag og at jeg skal kontakte forsikringsselskabet imorgen, så jeg kan jo nok vente i langtid før den sag bliver klaret...
Men så vil jeg prøve at spørge herinde, om der evt. er nogen der kender ejeren af bilen. Det er en hvid Golf II med registreringsnr. VD 22 917 og jeg går ud fra at ejeren bor i Herning eller omegn, da det forgik på McDonald's P-plads i dag omkring kl. 18:15.
Hader folk der bare slår døren op i andres bil og derefter bare skrider... Står og skal udstille bilen på lørdag/søndag til DHB, men har nu fået en lakskade :ó(
Håber der er nogen, der kan hjælpe mig.....
dec 2002
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 610
mar 2003
Følger: 20 Følgere: 31 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 2.369
okt 2002
Følger: 27 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 29 Svar: 718
mar 2003
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 107
okt 2002
dec 2002
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 91
dec 2002
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 8 Emner: 216 Svar: 2.056
Min far har også i dag fået lavet et pænt fodaftryk i sin sprit nye Vito........ Sådan noget kan godt pisse en rigtig meget af!!!
Håber du finder ham/hun/den!!!
MVH René
apr 2003
Følger: 61 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 121 Svar: 471
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 77 Svar: 408
apr 2003
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 17 Emner: 187 Svar: 1.636
Jeg holder konsekvent hen over to p-pladser hvis jeg parkerer et eller andet sted.. Kan jeg ikke komme til det, så holder jeg der ikke...
Min tidligere alfa, fik 2 buler i siden da en bil parkeret ved siden af min, knaldede BEGGE sine døre op i min... Fik aldrig fat i vedkommende..
En arbejds kollega, fik banket en dør op i sin sprit nye golf 4.. Den var EN MÅNED gammel, da der blev knaldet en dør op i den.. Hun så det heldigvis... Men tænk lige hvis ikke hun havde set det.. For det koste 3200,- at få lavet....
Michael
feb 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 156
okt 2002
jul 2002
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 3
Mht til dit "Steen pisser på VW" klistermærke ja så håber jeg da heller ikke at det er det der har givet VW-ejeren grund til at knalde døren op i din bil. Personligt er jeg imod disse (o.lign) klistermærker da jeg ikke ser nogen mening i at nedgøre mine medmennesker (og andre bilmærker). Har selv valgt kun at klæbe Steen på bagsmækken da han jo i sig selv er "fræk" nok *SS*
Har iøvrigt selv været udsat for ligende hændelser 7 gange nu. Og hver gang er det pisse ærgerlig, for som studerende er der ikke råd til hverken kasko eller glas forsikring. Så jeg har selv måttet punge ud hver gang og det er sku ikk særligt fedt at se de penge, man med møje og besvær har sparet sammen til bil gejl, gå til dumme ting som omlakeringer, vinduesviskere, pladearbejde og ruder som følge af hærværk (og misundelse)...
Så jeg forstår dine ærgelser og håber virkelig du finde ham / hende der har gjort det...
okt 2002
Jeg har også lige haft snakket med en autolakere, som fortalte mig at det ville koste omkring 1400 kr. at få lavet, da det er metal-lak, så de ville være nødt til at male hele døren :ó( Så det er sq noget pis..
Snakkede også med forsikringsselskabet, som ville sende en skades-anmeldelse til mig, som jeg så skulle udfylde og derefter sende tilbage til dem, så vil de tage kontakt til hans selskab, som så kontakter ham.. Derefter vil de sende en taksator ud, som skal kigge på det og vurdere om de vil lave det eller ej.. Og jeg må sgu ikke engang selv lave det, trods det at bilen skal bruges til udstilling her i weekenden :ó( Trist....
jun 2003
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 10 Emner: 8 Svar: 29
En anden lille historie:
Mine forældre har en Ford Scorpio. Den holder fredeligt ude på parkeringspladsen. da vi så kommer ud til den igen, er der en eller anden kæmpe idiot der har bakket op i forkofangeren med anhængertrækket, hvorefter han bare er kørt igen. en kæmpe bule, og da bilen er en specialbil forskiringsmæssigt vil det koste over 8 tusinde og køre det gennem forsikringsselskabet... og det kom til at koste knap det samme alligevel.... Jeg hader folk der ikke er mand nok til og stå ved sit ansvar...
Havde personen da bare lagt en seddel, så var det jo noget helt andet. For det kan da godt ske, at man overser hvor langt der er bagud... men tag jer da sammen! Man bliver da ikke buret inde for livstid, bare fordi man kommer til og lave en lille skade, vel!
okt 2002
Min sag er stadigt igang og har stadigt intet hørt, så jeg går og venter spændt på hvad der vil ske.. Men håber da snart at der vil ske et eller andet og selvfølgelig at hans forsikringsselskab vil dække skaden..
Det er sgu trælst at folk ikke bare lægger en seddel eller et eller andet. Fordi som du jo selv siger, så bliver man jo ikke ligefrem buret inde.. Ham her havde sparet en masse, hvis han havde lagt en seddel, fordi istedet har det endt med at politiet har fået det at vide + hans forsikringsselskab. Alt dette kunne han have sparet.
Så blev dagen ødelagt....