{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.538 visninger | Oprettet:

Eftermontering af sædevarme? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg har tænkt over om det var muligt at tage betrækket af forsæderne i bilen og eftermontere sædevarme selv.

Jeg har fundet dette sæt som skulle siges at være til montering af sædevarme i bilen. Kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der har forsøgt noget i den stil eller om der måske er nogle her inde som selv har monteret det hvor det har virket 100% og stadig gør.

Jeg har fundet dette sæt på eBay:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F282797997333

Jeg ved selfølgelig ikke om der er noget der kan købes her i Danmark? Vil helst ikke have at det skal kunne ses på sæderne at der er sædevarme i så vil ikke have noget der sidder ude på.

Håber at høre fra jer alle her inde!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eftermontering af sædevarme?
  • #2   29. mar 2018 #1
    Har du selv erfaring med at gøre sådan noget? Er der noget bestemt man skal være opmærksom på?

• #3   29. mar 2018 Har monteret i dames Ibiza smiley virker godt smiley

• #4   29. mar 2018 #3
    Må jeg høre hvor du har bestilt fra? Og hvor svært var det at montere?

• #5   29. mar 2018 Det har jeg gjort mange gange det er ikke noget problem. Man skal være lidt opmærksom på kvaliteten.
    AS marketing har nogle rigtige gode sæt med relæ og kontakter osv.

• #6   29. mar 2018 Du skal bruge en special tang til at genmontere sædebetrækket med, samt nogen kobber "låse". Det er nok det du skal tage mest hensyn til.

• Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.152
    #7   29. mar 2018 det er lidt forskelligt hvordan betrækket er fastgjort.

men de fleste brug nogen klips
    der er c formet,
    og man klemme rundt om betrækket og det, der holder det på sædet,
    med en polstertang,
    som gør montagen meget nemmer

man kan godt uden, men det er svære og trækkke det hele stramt igen.

har haft betrækket af mange sports sæder, da de tit, knækker i svejsninger, ved sidepude, så de skal svejses fast igen

• #8   29. mar 2018 Jeg må lige ud og kigge hvordan betrækket sidder fast i min bil i morgen. Det er forresten en Chevrolet Aveo hatchback fra 2009 hvis nogle allerede skulle vide det med netop den. smiley

• Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.152
    #9   29. mar 2018 hvis man har sæderne pillet ud,
    er det noget nemme
    også skil ryggen fra bunden

så kan man nemt komme til,
    evt tage billeder undervejs, så man ved hvordan ting skal sidder

træls og få noget samlet, for og skal skille det ad. fornog få samlet rigtig

men det er nu nemt nok, når man først er i gang

• #10   29. mar 2018 Vil det være okay at bestille på eBay med hensyn til kvalitet? Told er ikke noget problem, det har jeg helt styr på og leveringstiden gør heller intet. Bare om man skal bestille noget dyrere her i Danmark i stedet.

• #11   29. mar 2018 Tror bare det er og bestille det du har fundet.
    Det er ca de samme alternativer der findes her hjemme, det der variere mest er næsten udseendet på knappen til at tænde for det med.
    Og hvis det fejler, så er et nyt sæt jo ikke ligefrem noget der ruinere dig.

• #12   29. mar 2018 Så må jeg bestille et par af sådan nogle sæt.
    Mange tak for hjælpen til jer alle.

Hvis nogle skal have noget yderligere at sige er i selfølgelig stadig velkommen!

• #13   29. mar 2018 Der er nu ret meget kvalitet forskel på de billige og de lidt bedre med carbon tråde.
    Bare sørg for det er nogen du kan klippe i uden de går i stykker så du kan tilpasse til ned trækninger i sædet.

Kommentér på:
Eftermontering af sædevarme?

Annonce