{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Henrik  V
Henrik V
Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 23

Rustarbejde BMW E39 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en gammel BMW E39 528i, som skal ha lavet løftepunkter, hvis den skal synes igen. Spørgsmålet er så om den skal ende som reservedelsbil eller skal ha lavet de 2 (måske 4) løftepunkter på panelerne.
Er der en herinde (Helst på den nordlige halvdel af sjælland) som er god til rustarbejde, og som har fair priser?
Nogen der har et bud på hvad det vil koste?

Mvh
Henrik

P.s. Foto bare for illustration

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustarbejde BMW E39
  • #1   5. apr 2018 Hvis det er det eneste der skal laves for at den kan synes kan det vel gøres for en 6000 alt efter hvor slemt det er. smiley Så det op til dig at regne ud hvad der kan betale sig.

En ikke synet rusten 528´er er vel ca. 8-10000 kr. værd, nysynet i nogenlunde stand 25000 hvis der er godt med udstyr smiley

• Henrik  V
    Henrik V Tilmeldt:
    feb 2005

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #2   6. apr 2018 Ja det er svært at bedømme uden man har set den, Men nu lader jeg en pladsmed bedømme hvad det koster at lave smiley

• #3   6. apr 2018 God ide! smiley Jeg har ikke fået lavet meget rustarbejde selv, men har en nær mig som fik lavet på en Nissan 100 for et par år siden. Der blev lavet 2 løftepunkter samt lidt i tårn i bag - det kostede ca. 6000 med alt.

• #4   4. jul Hej..
    Jeg kan se du har fået det lavet..
    Hvad koste det så??

Kommentér på:
Rustarbejde BMW E39

Annonce