Max Camber på baghjul? {{forumTopicSubject}}
Porsche 987 med 35 mm H&R sænkning.
Efter sporing står baghjulene med 2 graders negativ camber.
Jeg er bekymret for vejgreb og dækslitage. Bør jeg være det?
dec 2016
Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
Regner cirka med at skifte bagdæk 1-2 gange hver sæson
jul 2017
Følger: 3 Følgere: 85 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 204
jeg ved ikke rigtigt om du er har for mange penge, eller bare ikke ved bedre..
skulle jeg skifte bagdæk 2 gange hver sæson, så havde jeg nok forsøgt at finde fejlen..
dec 2016
Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 15 Emner: 272 Svar: 747
mar 2007
Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 243
Hvis det er tilfældet, så kan man sikkert få motorsports bærearme, eller justerbare bøsningen som kan rettet op det.
Det vil give større dækslid, pas hvor meget hurtigtere. og dårligere vejgreb. Det vil du nok ikke mærke ved normal kørsel.
Husk almindelig gadedæk, især lavprofil har en stiv karkasse, de er ikke lavet til at skulle trykkes flade i sving som fx slicks.
dec 2016
Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
Vil skyde på at dækkene kunne holde et par sæsoner med korrekt cambervinkel
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 15 Emner: 272 Svar: 747
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 1.361
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
Max Camber på baghjul?