{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Bmw e30 gule til hvide plader. Samt større motor {{forumTopicSubject}}

Hey har en bmw e30 touring 320 der skal på hvide plader samt den skal skrives om til 325er nu når jeg alligevel er i gang da prisen ikke skulle være mange basøre.

Men hvad skal jeg forvente af pris. Bilen er fuld gulpladet.

Så fra gule til hvide plader
Og fra 320 til 325i 129hk til 171hk

Hvad kan det løbe op i. Motoren er dog en m50b25 skal det oplyses el skal jeg vente til den er lavet om til 325er

Håber i kan hjælpe
Har prøvet via skat men ingen hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e30 gule til hvide plader. Samt større motor
  • #1   7. apr 2018 Den eneste der kan hjælpe dig med dette er en Forhandler der evt gør i sådanne registering eller skat smiley

Men lav den om til M50 motor med det samme alt andet er tosset hvis det er hva der ligger i nu smiley Men forvent nok plus 30

• #3   7. apr 2018 Det kommer vel an på hvad årgang den bil er ?

• #4   8. apr 2018 Husk det kræver papirer fra BMW mht. m50b25 for at det er helt lovligt. Har du dem?
    Strafafgift gælder, hvis den ikke er veteran endnu.

Ved faktisk ikke om klassiske køretøjer også er undtaget, men mener det ikke..

• #5   8. apr 2018 tror ikke du for nogle papir fra bmw på det vil en gang lave en 320i om til en m52 2,0 med 150hk og ringede til bmw og fik afvide man skulle skrive med det nu er der da gået en 3-4 år uden og få svar tilbage

• #6   8. apr 2018 Bilen er 29 år gammel. Den er fra 1989 så en ældre svend. Det med papirerne osv det går jeg ikke op i den ryger i uden set hvad da det sjovere med en m50 end m20. Jeg giver kun 2100kr helt årligt afgift. Det billigt kørende må man sige men det bare når man skal have flere med det øv der kun er plads til 2. Har sådan set det hele til at ligge for at kunne byg den om. Kabine er klar skal forbi en syns hal i morgen el skat og have snakket med dem ang det at få den på hvide plader. Fik af vide at jeg skulle regne med omkring 10k og det for at bilen ændres fra 20 til 325i samt fra gule til hvide plader. Så det er jeg fint tilfreds med. Skat får også et problem med at finde en tilsvarende som min da der ikke er nogen touring til salg.

Biler før 2007 er ikke omfattet de nye regler med km pr ltr det er kun nye biler der bliver straffet hvis det ikke bare er en gang opreklameret sludder.

Kommentér på:
Bmw e30 gule til hvide plader. Samt større motor

Annonce