{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Taxa - svin... hvad gør man??? {{forumTopicSubject}}

Var lige ud og lave "fredagsindkøbsturen" sammen med familien. På vej hjem køre vi ud af Esbjerg på en 2 sporet vej, som snævrer ind til 1 spor. Orienterer mig i spejlene og ser godt en sølvgrå taxa-minibus komme halv stærk et par hundrede meter bag os, men tror da at han tager farten af, da der er 2 biler bag os og 4-5 stykker foran. Men nej da der kun er et spor masser svinet sig op på siden, så jeg kun har 2 valg. 1: lade ham skrabe den ene side af bilen op. 2: køre venstre hjulpar ind i kantstenen.
Jeg valgte 2´ern, med det resultat at jeg nu har 2 fælge med ridser + 1 dæk der er raspet på kanten. ;-(
Taxaen fortsætter den vilde kørsel overhaler de biler forand os, hvor der er fuldtoptrukket, FJOLS.
Vi sætter efter han hvor han kører 130, hvor man må køre 70.
På motorvejen kommer vi op bag ham, tager hans nr. + nummeret til Billund taxa og lader ham køre, da vores børn ikke skal se og høre hvordan deres far kan være ;-)(hvem der bare havde et Alubat i bilen).
Ringer til Billund taxa, som senere ringer tilbage for at fortælle at nu har de talt med deres mand, og han har aldrig glort noget !!!!
Jeg kunne jo bare gøre hvad jeg ville, for det var jo påstand mod påstand !!!!!!
HVAD FANDEN gør man ?????
Jeg er ellers meget rolig, men det her pisser mig af !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taxa - svin... hvad gør man???
  • #1   11. jun 2004 nææ du skulle ha ladet ham smadre din bil, så får han skylden for det var ham der kørte hasarderet

• #2   11. jun 2004 såå der er ik så meget at gøre for det er påstand mod påstand.

• #3   11. jun 2004 ja det er da osse klart

• Tom
    Tom Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 60
    #4   11. jun 2004 Var ude for nogenlunde det samme. Han tog i stedet siden på min M5, og kørte videre. Jeg satte efter ham og kørte ind foran ham og bremsede op. Han undveg (drejede) ud i højre og endte i rabatten. Fik erstatning. Men du har jo vidner. Så de skal bare hoste op med pengene. Og hvis du indvilger i det, så gå ud og lav lidt skrammer hist og pist, så de også skal betale for lakering.

• Tom
    Tom Tilmeldt:
    apr 2004

#5   11. jun 2004 Godt nok er det sidste svindel, men hvad fanden, så har man også prøvet det.

• Tom
    Tom Tilmeldt:
    apr 2004

#6   11. jun 2004 Og hvis -de- indvilger i det, så gå ud og lav lidt skrammer hist og pist, så de også skal betale for lakering.

• #7   11. jun 2004 ja men kone og børn er ik vidner nok. der skal være et vidne som man ikke kender ellers tror jeg nu ikke at der er så meget at gøre

• #8   11. jun 2004 Faktisk skal vognmanden hoste op med erstatning.
    Klart at chaufføren ikke siger det af frygt for at miste sit job.

• #9   11. jun 2004 Ridse lakken, har du set min bil, der står som ny!!!!!
    Det eneste vidne er min kone, men gælder det???
    Det er jo så godt som umulig at finde de andre biler.
    Jeg kunne jo køre en tur til Billund og finde Taxaén, og gå en tur med nøglen, men så er jeg jo ikke bedere end ham.
    Hvad med at melde dte til forsikeingen??

• #10   11. jun 2004 Jan H: Det var vognmanden der ringede tilbage.

• Tom
    Tom Tilmeldt:
    apr 2004

#11   11. jun 2004 Min var også ny dengang. Men hvis de vil betale for det, så lav da lidt ridser hvis der er rust, så SKAL de betale for lakering.

• Tom
    Tom Tilmeldt:
    apr 2004

#12   11. jun 2004 Ellers tru vognmanden med du har fundet et vidne som tilfældigvis er et eller andet juridisk...

• #13   11. jun 2004 Tak Jan H
    Jeg må arbejde på det på mandag.

God weekend.

• #14   11. jun 2004 hejsa alfa-bp
    ring til radio victor og få dem til at sende en efterlysning på de vidner der var rundt omkring.. hvis der er nogen der har set noget skal de nok ringe ind.. så har du pludselig vidner.. så er det bare at ringe en gang til til taxa selskabet og sige at du har vidner og hvis ikke de erkender så mødes i bare i retten... det er lige det jeg synes er det bedste og det du får mest ud af... held og lykke..

• #15   11. jun 2004 Spørg nogle venner om de ikke vil vidne.. De kunne jo køre 2 biler bag dig !?!?!?! UPS igen svindel. Men er han en kryster, skal du da bare tage boksehanskerne på og gå til modangreb !!! Den kender jeg mange der har gjort. Nok er det fusk, men hvad han kører jo som en idiot ik' ??

mvh Kenneth

• #16   11. jun 2004 hej Alfa -BP.
    trist historie. du skal have de andre vidner til episoden for at kunne rejse tiltale imod ham. ellers prøv at køre ned til taxa selskabet og brok dig, find chefen+manden og få ham til at indrømme, han vil jo nok nødig miste sit job.
    en tanke var: kan man ikke tjekke taxameteret?? jeg mener, hvis taxa'en tager X antal kroner for X antal kilometer eller X antal tid, kan man så ikke få en udskrift på han har kørt for stærkt?? det var bare en tanke, men kan dette lade sig gøre??

• #17   11. jun 2004 håber du finder det ...... svin så han kan lære det!!

• #18   11. jun 2004 Jeg har talt med taxa chefen, og det var hende der sagde at deres bil havde været der, men at den kørte korrekt, og lovlydig. Hun sagde at det blev påstand mod påstand, og hun støttede hendes mand. Jeg må prøve at finde nogle vidner.

• #19   12. jun 2004 Say what!!!!!! Sådan en IDIOT, han skulle have klippet kørekortet, samt betale omkosterninger og have en ordentlig bøde oven i. Ja, loven er ikke altid på vores side... påstand mod påstand og min bare røv! Har du talt med politiet, hvis ikke synes jeg du skal gøre det straks (ellers siger de bare, hvorfor gjorde du ikke det med det samme?), derefter kontakte radiostationer og søge efter vidner - nogen må jo have set den vilde kørsel, så vidt jeg kan læse var der jo nogen bag dig. Held og lykke... håber vi så ses en anden gang.

Med venlig hilsen
    Heidi, Street-racer-girl
    www.hanielsen.dk

• #20   12. jun 2004 jeg har et alu bat du kan låne og den er god der er garenti for det smiley

Kommentér på:
Taxa - svin... hvad gør man???

Annonce