{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel insignia 2,0 cdti eco
  • #1   10. apr 2018 Jeg kan kunne komme på "for" ting, er sq virkelig glad for min smiley

    Det er så den første model fra 2010
    Den har gået 230.000km, og ud over en starter og en pakning ved oliepumpen har den kun kostet almindelig service og sliddele


  • #2   10. apr 2018 følger lige med

  • #3   10. apr 2018 Altså designet er flot men den er ikke specielt praktisk, især bagagerummet går der meget spild med selve klappen der fylder en del smiley
    Selve multimedie systemet er hellere ikke helt lækkert i forhold til konkurrenter med features og grafik men ellers så kører bilerne rigtigt fint smiley
    Køb en med Xenon og led vingen det ser så meget bedre ud end de fesne halogen lygter smiley


  • #4   10. apr 2018 Enig i infotainment systemet, men det er nemt at opgradere, jeg har sat et Tesla agtig stor skærm i min som ikke koster ret meget.

    igen enig med bagagerummet, der er ikke ret meget plads i forhold til hvor stor en bil det er, i hvert fald når vi snakker stationcar

    Og det ser bare mega vildt ud når næsten hele bagenden åbner op smiley

    Nååh ja, husk at få den med automatisk bagklap, det er for fedt smiley



    profilbillede
  • #5   10. apr 2018 Og her er skærmen jeg har sat i



    profilbillede
  • #6   10. apr 2018 Jeg har en 2015 cdti 120 hk, her er et par betragtninger:

    Kvalitetsfølelsen i kabinen er i top og alt er lækkert at røre ved. Ergonomiske forsæder er et stort plus , ratvarmen er lækker og bi-zone klima fungerer bare.
    Radioen er ikke i Bose-kvalitet men absolut i den bedre ende af midterfeltet.
    Eneste anke er navigationssystemet, som andre har nævnt, der er meget rigidt at bruge. Jeg har eksempelvis aldrig kunnet taste en adresse i Italien....

    Bagagerummet må siges at være lidt af en joke. Kæmpe bil men den er udhulet ringe, der har været fokus på lyddæmpning og lækre materialer. Her slår Mondeo og Passat bagagerum Insignias med længder.

    Angående service, så forvent nye bremser pr. 60.000 km. Bilen er tung og det kræver noget at stoppe den. Dæksliddet er også i den høje ende.
    Elektronisk har jeg haft bøvl med fartpiloten. Nogle gange kan jeg ikke genaktivere den efter at have været nede i fart.
    Det autoriserede værksted anede intet men efter lidt hjælp fra Google, fandt jeg ud af at fejlen opstod når jeg sprang et gear over, 4-6.
    Aktiver fartpiloten i fjerde og skift til sjette, så fungerer det.

    Udvendigt ser den, synes jeg, skidegodt ud. Klassisk tungt firmabilsdesign.

    Vælg en bil med så meget udstyr som muligt!
    Xenon, elbagklap, bi-zoneklima, og så videre.
    Du kan altid få motoren chippet til 200 hk senere. De 120 er lige i underkanten og 200 passer bare bedre til bilen..


  • #7   10. apr 2018 Enig, min køre også med 200hk og så føles den noget lettere til bens, igen fordi at bilen er så tung.
    Min med panoramatog har en køreklar vægt på 1850kg så vidt jeg husker.
    Har man ikke panorama kan man trække ca 150kg fra


  • #8   10. apr 2018 #7 Hold da kæ... det var mange kilo ekstra i toppen af bilen smiley
    Men det ser så fedt ud smiley


  • #9   10. apr 2018 Yeps! jeg mener så ikke det er vinduet der vejer det hele, der er stivet en del af andre steder på bilen også som tager noget af vægten

Kommentér på:
Opel insignia 2,0 cdti eco

Annonce