Har brug for et råd.. {{forumTopicSubject}}
Hey gutter jeg er i lidt af et dilemma
Jeg skal ud og have anskaffet mig en bil MEN...
jeg gider simpelthen ikke køre rundt i noget standard halløj, så det skal være en bil der er fed at gejle...
Dette i sig selv lyder jo ikke kompliceret men her kommer det store problem...PENGE!
Jeg har simpelthen ikke råd til særlig dyr bil eller gejl...
Bilen skulle helst ikke koste for meget over de 60 tusinde og så skulle det gerne være "billigt" at gøre den fed og samtidig sørge for at den får lidt opmærksomhed på gaden!
Er det bare mig der drømmer eller kan dette lade sig gøre ? Hvis ja, Hvilke biler ville i anbefale mig at kigge nærmere på?
På forhånd tak
okt 2003
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 148
Stefan
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Selvom det jo også koster penge
Min bil har kostet 80 danske, i november sidste år, da den havde kørt 73.000 km, den er fra Tyskland vel at mærke, blev importeret midt i 2003.
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 596
Rasmus --> Ved du hvor man kan finde et billigt værelse derovre?
Gerne hurtigst muligt..
Smid evt. en mail på steenholdt@hotmail.com
Mvh Ricky
jun 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
www.sunddebat.com , ellers er der www.mkbfastighet.se som udlejer, men var på der i 5 måneder uden at få tilbudt noget... så jeg besluttede mig for at købe noget selv, ellers kan du jo købe en 1 værlsers, temligt billigt www.bovision.se der kan du lede.
jun 2004
jun 2004
jun 2004
Tak for det
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 596
Lækker bil forøvrigt.. En 306 kan også blive fed for ret få penge.
Hvis du overvejer en Saxo eller en PUG, så kig dig lidt rundt inde på www.hi-speed.dk
der er masser af info, og muligvis også nogle til salg:)
Rasmus --> tak for svarret..
Mvh Ricky
jun 2004
Og tak for hjemmesiden ricky !
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.813
Det bedste ang. det, vil være at tjekke om der er nogle lokale forsikringsselskaber i dit område, eftersom det somregel er dem der er billigst.
Taler af egen erfaring, da min er den første i mit navn, og jeg er ikke andet end 25.. Jeg slipper med 7k. i ansvar.
Bare et godt råd med på vejen =o)
VH
Har brug for et råd..