{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Morten p
Morten p
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Har brug for et råd.. {{forumTopicSubject}}

Hey gutter jeg er i lidt af et dilemma smiley
Jeg skal ud og have anskaffet mig en bil MEN...

jeg gider simpelthen ikke køre rundt i noget standard halløj, så det skal være en bil der er fed at gejle...

Dette i sig selv lyder jo ikke kompliceret men her kommer det store problem...PENGE!

Jeg har simpelthen ikke råd til særlig dyr bil eller gejl...
Bilen skulle helst ikke koste for meget over de 60 tusinde og så skulle det gerne være "billigt" at gøre den fed og samtidig sørge for at den får lidt opmærksomhed på gaden!

Er det bare mig der drømmer eller kan dette lade sig gøre ? Hvis ja, Hvilke biler ville i anbefale mig at kigge nærmere på?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for et råd..
  • #1   12. jun 2004 KØB DIG EN ASCONA B!!! Det er en fed billig bil, som køre godt! Og den er lige til at gå til... Den kan komme til at se vold godt ud selvom det er en gammel bil, og så har den charme... det er ikke en man ser hver dag mere... Men bare min mening.

Stefan

• #2   12. jun 2004 *host* Malmö *host*
    Selvom det jo også koster penge smiley

Min bil har kostet 80 danske, i november sidste år, da den havde kørt 73.000 km, den er fra Tyskland vel at mærke, blev importeret midt i 2003.

• #3   12. jun 2004 Undskyld jeg bryder ind smiley
    Rasmus --> Ved du hvor man kan finde et billigt værelse derovre?
    Gerne hurtigst muligt..
    Smid evt. en mail på steenholdt@hotmail.com smiley

Mvh Ricky

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    jun 2004

#5   12. jun 2004 Hmm Jeg kan som sagt godtt lide noget i stil med mazda mx3 (når den er stylet) Og syntes også en saxo kan blive enormt fed... Så sorry Stefan tror ikke lige det er min stil, Men håber du får noget godt ud af din.

• #6   12. jun 2004 att Ricky P
    www.sunddebat.com , ellers er der www.mkbfastighet.se som udlejer, men var på der i 5 måneder uden at få tilbudt noget... så jeg besluttede mig for at købe noget selv, ellers kan du jo købe en 1 værlsers, temligt billigt www.bovision.se der kan du lede.

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    jun 2004

#8   12. jun 2004 hmm har tænkt lidt over den.....Men hvad årgang skal jeg gå efter der ? Og hvor mange km kan sådan en sag tåle ?

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    jun 2004

#9   12. jun 2004 btw. Anders S det er da en totalt nice bil du har dig der hehe

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    jun 2004

#11   12. jun 2004 Du har allerede hjulpet nok så det gør ikke noget...Er sgu blevet lidt tændt på at købe en rallye og har selv en ven der er mekaniker så jeg kan bare høre ham nærmere... Havde brug for lidt nye ideer fra andre mennesker end min normale vennekreds der kun snakker dyre biler smiley og det fik jeg.

Tak for det

• #13   12. jun 2004 Morten -> hvis du skal have en Rallye, så snup en 1,6. Det vil du være glad for senere hen. Jeg synes 1,3'eren er lidt for sløv? Og prisen i vægtafgift + forsikring er næsten den samme smiley
    Lækker bil forøvrigt.. En 306 kan også blive fed for ret få penge.
    Hvis du overvejer en Saxo eller en PUG, så kig dig lidt rundt inde på www.hi-speed.dk
    der er masser af info, og muligvis også nogle til salg:)
    Rasmus --> tak for svarret..

Mvh Ricky

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    jun 2004

#15   12. jun 2004 Kanont fedt gutter! Utrolig fed bil til under 60k smiley det er da fantastisk!

Og tak for hjemmesiden ricky !

• #16   12. jun 2004 Forsikring
    Det bedste ang. det, vil være at tjekke om der er nogle lokale forsikringsselskaber i dit område, eftersom det somregel er dem der er billigst.
    Taler af egen erfaring, da min er den første i mit navn, og jeg er ikke andet end 25.. Jeg slipper med 7k. i ansvar.

Bare et godt råd med på vejen =o)

VH

Kommentér på:
Har brug for et råd..

Annonce