{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af skidt i udlandet..
  • #1   16. okt 2006 Ring og tjek med din bank. For mener der er forskel fra bank til bank

BTW er skidt meget billigere i udlandet? Ellers har jeg meget her hjemme hvis det er

• #2   16. okt 2006 generelt er det svært at trække penge retur, men du kan jo annulere din ordre og be om penge retur på samme måde som du kan i en dansk butik.

hvad er der sket ???

• #3   16. okt 2006 hehe nåå ja skidt-- skal ha en Glasfiberfront til min mini.. en forlænget en af slagsen..

overvejere bare at købe når jeg får nogle $ så ville jeg lige høre om i vidste det..

• #4   16. okt 2006 hvorfor forudbetale?
    Det er 100000000 post på forum om folk der er blevet snydt, ved at betale i forvejen. ville nu aldrig gøre det hvis jeg var dig.. så hellere se om jeg kunne finde den samme ting i dk, eller en dansk importør af det

• #5   16. okt 2006 Altså hvorfor er det at folk bliver ved med at tro at man bare kan trække overførsel tilbage! Banken står udelukkende for transaktionen, og har ingen sagsindsigt, og dermed ret til at trække et beløb, overført til et firma, tilbage!

Jeg har handlet 1000 gange fra udlandet, og aldrig oplevet problemer! Så køb du bare det du her set på, medmindre det er en super skummel, ukendt side!

• #6   17. okt 2006 det samme her, har købt dynger af ting i tyskland og england uden problemer

• #7   17. okt 2006 har os købt en gevind undervogn fra usa.. uden problemer.. smiley

Kommentér på:
Køb af skidt i udlandet..

Annonce