{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Rasmus T
Rasmus T
Følger: 10 Emner: 3 Svar: 1

18" på Kia Ceed SW {{forumTopicSubject}}

Hey

Da jeg skal til at have købt et sæt alufælge samt sommerdæk til min "nye" Kia Ceed SW '11 vil jeg lige hører om et par ting.

Jeg har kigget lidt rundt på DBA efter fælge til den og har fundet et par annoncer med 18" fælge. Ifølge hjuldata understøtter bilen op til 18", men har hørt fra flere at de skulle være ubehagelige at kører med fordi man kan mærke alt man kører over på vejen.

Er der nogen der har erfaring med det, især på den bilmodel? smiley

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  18" på Kia Ceed SW
  • #1   15. apr 2018 Du kan for det meste altid mærke hvad der sker på vejen, når du begynder at få lavprofil dæk på, selv om det var 17" også smiley

• #2   15. apr 2018 syns kun bilen køre bedre når jeg går fra 195/65/15 vinterhjul til min 225/45/18 sommerhjul på min Peugeot. da den lægger bedre i sving og ang huller i vejen. bliver den lidt mere stiv. men ikke noget der gør noget. Det samme med min passat. Den har så 19tom som sommer hjul.

• #3   15. apr 2018 Jo større hjul jo mindre komfort.

18" tænker jeg er max. på en Ceed, kører selv med 18" på en 2007 Primera (235/18) hvor især bykørsel kan være lidt bumlet, men Primera er også kendt for lidt hårdere affjedring.

-Det er individuelt om man er til det ene eller andet, det er bare så meget federe at ligge på motorvej/sving og føle den ligger helt fast smiley

• #4   15. apr 2018 smiley

• Rasmus T
    Rasmus T Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 10 Emner: 3 Svar: 1
    #5   15. apr 2018 Det lyder godt at 18" stadig vil due på bilen da jeg lige i pt. kører med 16" stål fælge. Har nemlig fundet et sæt 18" AUTEC på DBA som jeg nok skal have købt ind så. Fortsat god weekend! smiley

Kommentér på:
18" på Kia Ceed SW

Annonce