Min dør kan ikke åbne {{forumTopicSubject}}
Da jeg hentet den Bette fra børnehave og skulle ind i bil og til og køre, kunne jeg ikke komme ind i bilen??
Jeg kunne ganske enkelt ikke åbne den udefra...
Åbner så bagdøren og åbner føredøren og hopper ind og køre..
Manden og jeg går så ned for og vil kigge på problemet.. lader alt el osv sidde mens vi ser om vi kan få midter pladen af.. konstatere så det kan vi ikke. Og problemet bliver ikke løst... vi sætter dørbeklædning på igen..
Vi tester centrallås vinduer osv om det virker og det gør det.. Jeg lukker døren for og se om det magisk vis så virker nu.. men ak nej..
Manden vil så gerne ud af bilen (underligt nok??) men nu, nu virker det inden fra sku heller ikke...
Hvordan i en og biiib får man den dør op igen?
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 2.194
Det lyder som om det er låsekassen det er galt med. Jeg gætter på at det er den vw der er i din signatur. Jeg har rodet lidt med ældre Audier og der er det ofte en lille fjeder til en pal der er gået til.
Mvh. Gert
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 3.901
Nogen biler har sådan en funktion der også låser bilen indefra (så håndtag ikke virker), hvis man trykker lås to gange på fj.betj.
Dørbeklædningen skal af så i kan se om det er en mekanisk fejl eller om det bare er c-låsen der er færdig, begge dele er nemt og billigt at lave.
apr 2011
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 13
apr 2011
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 2.194
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
mar 2009
dec 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 118
apr 2011
Men kun inden fra..
Så skal jeg bare igennem midterpladen så jeg kan komme til og fikse så det virker på ydersiden... bum bum
Også skal modhager sættes på så den ikke er så slap i det...
mar 2009
Min dør kan ikke åbne