{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Led pære passer ikke i h7 - What to do? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri,

Jeg har købt et sæt led pære i h7 til min Skoda Fabia fra 2016.
Pæren virker fint, men selve låsen i lygten er ikke på den gammeldags maner og søger derfor en løsning.

I kan se på billedet hvordan den bliver låst i lygten.

Ved I hvilke muligheder jeg har?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led pære passer ikke i h7 - What to do?
  • #1   22. apr 2018 Er det ikke en adapter der sidder på du skal hive af først?

• #2   23. apr 2018 Billedet her er af halogen pæren, hvor stik og låsen sidder på - alt det, bliver skubbet ned i lygten, som så låser.

Den lås, som passer i lygten, kan ikke sættes på bagsiden af led pæren da den er tykkere pga det aktive køling.

Så med andre ord, så søger jeg en ny måde at sikre at pæren bliver der hvor den skal uden at skulle lime den fast smiley

• #3   23. apr 2018 Så må du bruge nogle lovlige pære i stedet.

• #4   23. apr 2018 Bagermester, tak for din tid og gode hjælp. Det sætter jeg stor pris på

• #5   23. apr 2018 Er det ikke noget med at de vinger på adapteren bliver drejet ind under nogle små skruer i lygten?

Jeg ville måske klippe adapteren af, og montere et normalt h7 stik. Derefter fastgøre den nye led pærer med noget kraftig ståltråd eller svejsetråd omkring de små skruer der sidder inde i lygten så pæren sidder som den skal.

• #6   23. apr 2018 Som jeg ved kan der købes adapter til vw nok der sammen med din fabia.. Søg h7 led adapter fabia og se hvad der kommer frem

• #7   23. apr 2018 Jeg fandt nogle adaptere på eBay som jeg venter på - så må vi håbe de virker smiley

• #8   23. apr 2018 Tak for alle svarene - undtagen bagermesteren

• #9   23. apr 2018 Der skal altid være en smiley
    - har eftermonteret de linse i mine lygter. Før har det h4 pærer nu kan jeg bruge d2s/d2h pære (bi-xenon). Sku ha justeret mine lygter idag hos en mekaniker. Så kommer han og bliver ved med at snakke hvor er den låg der sidder bag lygten, der kommer vand i lygterne, linserne lyser ikke som de skal. De er kina lort blablabla... Linserne lyser korrekt, jeg har selv kigget i hans apparat. Men ja de skal jo snakke

Men helt ærligt jeg har kørt med de linser i 4 dage nu uden at modkørende har blinket til mig. Hvorfor kan de ikke gøre deres job? Hvis de blænder så vil jeg helt sikkert pille dem af, da jeg gider ikke blive stoppet med dem. Hold da op han snakkede og snakkede

• #10   23. apr 2018 Bare fordi modkørende ikke blinker ad dig er jo ikke ensbetydende med at de lyser korrekt.

Ud fra de billeder du tidligere har postet, så ville jeg sgu også give dig et ord eller 2 med på vejen hvis du bad mig om at justere de linser.

• #11   23. apr 2018 Han sagde selv at de ikke vil blænde nogen til sidst?? Hvad er så problemet hvis de ikke blænder?

Kommentér på:
Led pære passer ikke i h7 - What to do?

Annonce