{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af sommerdæk
  • #1   7. maj 2018 Begge er jo glimrende dæk på hver sin facon. Hvis det er støj du går efter har du selv givet svaret.

Hvis det kun er støj ville jeg gå udenom de to. Så er der andre bedre bud, eks Dunlop, Falken, Goodyear etc.

Jeg havde gået efter Michelin (helst Primacy). De er økonomiske og slidstærke.

• #3   7. maj 2018 Vil holde mig fra de Conti/Michellin dæk, der har med Eco at gøre, de springer simpelhen i carkassen, og i dag afskriver de med at kalde det et "samlepunkt", så de bliver fri for rekl.

Jeg bruger selv Hancook Ventus Evo, det er også ret støjsvagt, så det kan jeg kun anbefale.

• #4   7. maj 2018 Glemte helt at skrive at det skal være 17”

• #5   7. maj 2018 Jeg har lige fået Hancook Ventus Evo på, de er meget stille. havde Continital Contact2 på før.

• #6   7. maj 2018 siden 1963 har jeg altid kørt på Michelin, jeg husker tydeligt sælgeren bemærkede at min
    Nye Volvo Amazon stod min Michelin dæk på
    og jeg har ikke haft nogen fejl på dem
    Jeg har faktisk på grund af lyd skiftet gode Yamahan til Michelin

• #7   7. maj 2018 jeg syntes michelin er gode dæk lige når de er nye, men så snart de har kørt 25000 km og derover syntes jeg de larmer af helvedes til.
    jeg syntes hankook er et supergodt dæk som er godt slidstærkt, minimal larm og så er prisen god.
    jeg kører selv på hankook ventus prime 3 i 225/45/17 og det spiller bare

• Dustie D
    Dustie D Tilmeldt:
    nov 2015

Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 64
    #8   11. maj 2018 Held og lykke hvis du køber dæk anbefalet herinde!

Kig i stedet hos FDM:
    http://www.fdm.dk/biler/biludstyr/daek/fdms-daektest-oversigt

Kommentér på:
Valg af sommerdæk

Annonce