{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.459 visninger | Oprettet:

import af Lotus Elise s2 {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg skriver i dag til at høre om nogen har erfaring eller ved noget om hvad det cirka koster for at importe en Lotus Elise s2?
Er blevet fuldstændig forelskede i den lille britisk sportsvogn, og starter et opsparing til sådan en. Men fordi der er ikke nogen s2 til salg i DK så skal man selvfølgelig kig ud af.
Tak for hjælpen BG

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  import af Lotus Elise s2
  • #1   13. maj 2018 Har du prøvet skats https://www.skat.dk/skat.aspx?oid=2234528&ik_navn=transport

• #2   13. maj 2018 Du kan få en afgiftsfastsættelse for 300 kr, hvis det er det du går og tænker over.

• #3   13. maj 2018 Husk nu og køb den med 2zz Toyota Motoren smiley

• #4   14. maj 2018 Som de andre skriver, find en i udlandet og få lavet en forhåndsvurdering, så ved du hvad den ca. koster på plader i DK smiley

Men super fed vogn. En i familien har fornyligt købt en Elise 111R, dog uden plader da den kun er til trackday. Bortset fra at den er lidt svær at komme ned i, så trækker den fra det meste på banen med den rigtige chauffør bag rattet smiley

• #5   14. maj 2018 Søren A : tak for linket, synes jeg har fået lidt en ide om hvad vi er ude i.

Jeg tager et endelig regnskab med quickimport når jeg nærmer mig køb af bilen.

God melding med Toyota motor, har læste mig frem til at rovern er ikke helt til at regne med, mens Toyotan er blevet brugt til forholdsvis rigtig mange andre biler.
    Er der nogen er jer da finde rundt i det med motor? jeg mener de begyndt at bruge toyoyæta i 04 på 111R men først de andre modeller fra 07...men jeg kan selvfølgelig tag fejl

• #6   14. maj 2018 Er der ikke noget med de faceliftet (nyere modeller er billigere) Lotus Elise 1,6 fra 2010.

• #7   14. maj 2018 Med selvanmelder kan du kende udgiften til afgift før bilen handles og hentes hjem

Men nogle snakker også om, at man må forvente en højere afgift end ved direkte ansøgning gennem skat, og retten til klage over vurderingen mister man også

Så tænk over om du vil kende afgiften på forhånd, og måske betale det ekstra som det koster. Til gengæld vil du hurtigt kunne være på vejen smiley

Kommentér på:
import af Lotus Elise s2

Annonce