RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   15. jun 2004 Den pris er vel kun med ansvars forsikring??
    Min lillebror sku gi 8.000 kr. i forsikring på en mascot da han fik kørekort som 19 årig... SYGT

• #2   15. jun 2004 Så den pris du nævner, lyder da bestemt fair..

• #3   15. jun 2004 Ja det er kun ansvar...

• #4   15. jun 2004 Hvis du skal give 6500kr for ansvars forsikring på en golf gti, så slår du bare til....!!! Er det med 0 års skadefri....? Arbejder i Topdanmark og der vil den nok koste 20.000kr....

• #5   15. jun 2004 Ja jeg var bare lige inde og lave sådan en prøve ting ved Codan og ja det er med 0 års skadefri

• #6   15. jun 2004 Tilbudet omfatter flg. dækninger:
    Ansvar: 6.643 kr

Tilbudet omfatter ikke flg. dækninger:
    Kasko, Førerpladsdækning, Trinsikring, Selvrisikodækning

Samlet årlig pris: 6.643 kr

Oplysninger om bilen:

Bilens fabrikat: Volkswagen Golf 1,8 Gti
    Bilens årgang: 1987
    Bilens CRM Kode: 1027901036
    Samlet udstyrssum: 0 kr
    Bilens anvendelse: Personbil til privat kørsel

Oplysninger om dækninger:

Selvrisiko: 0 kr

Oplysninger om brugeren:

Brugerens alder: 18
    Postnr: xxxx
    Skadefri år: 18

• #7   15. jun 2004 nå det er lige meget.. den kunne ikke regne med 0 år så regnede med at der bare skulle stå 18 men så skrev jeg 1 og så var vi oppe på omkring 18000kr. så lige meget..

• #8   15. jun 2004 Christoffer B: Topdanmark smiley
    Dem havde vi på besøg i dag. 156´ern = 8000 kr incl kasko og 33érn = 4000 for ansvar. Elitebillist med 12 års skadefri.
    I alt for hus,børn,sommerhus, hund over 24000 eller 7000 mere end vi giver hos IF, med samme dækning.
    Du må have en god løn smiley

• #9   15. jun 2004 Alfa er ikke vores ynglingsmærke... smiley Hvad hed ham der var ude ved jer....?

Du ved hvad du får ved os, det ved man ikke altid ved de andre smiley

• #10   15. jun 2004 yes, du skal være helkunde og helst over 30 år... smiley

• #11   15. jun 2004 yes, du skal være helkunde og helst over 30 år... smiley

• #12   15. jun 2004 Christoffer B, det lyder godt nok utroligt hvis han skal slippe 20.000 i ansvar som 18 årig hos jer.. Hvis det er sandt, vil jeg aldrig nogensinde nærme mig topdanmark mht. forsikringer, så vil jeg hellere blive i Tryg hvor jeg startede på trin 4 og er 19, giver 8.000 kr. for ansvar på en honda civic 1,6 esi fra 92.

• #13   15. jun 2004 Lasse, der er meget stor forskel på en civic og en golf gti... Trin 4 svarer det ikke til et års skadefri hos tryg...? Det har du garanteret fået fordi dine forældre er i Tryg...

• #14   15. jun 2004 ja, den lurede jeg også lidt over... For jeg nægter og tro der er nogen der laver den til den pris...

• #15   15. jun 2004 Jeg kører i trin 7 hos Tryg, og skal give ca 4500 i ansvar på min nye vogn. ( Vw Vento ) Det er kun ansvar, og med kasko ville det koste 12.000! For en almindelig familiebil, og jeg har aldrig haft en skade.
    Christoffer: Hvad ville den ca koste hos jer?

• #16   15. jun 2004 Kig på Topdanmark.dk.... Kan man forsikringspriser på biler.... MEn ikke alle smiley

• #17   15. jun 2004 Nej der er jo meget at huske på i den jungle!

• #18   15. jun 2004 ja, det sku billigt...

• #19   15. jun 2004 Jeg kan ikke huske hvad han hed, men han er den lokale, her i Ribe amt, Helle komunne.
    Han var vist mest til landbrug ;-).
    Elitebillist med kasko og friskade hos IF, alfa 156 2,0 = 6800 kr. (3200 i selvrisiko)
    Har fået et tilbud fra Alm. Brand på 5400, samme dækning (2442 i selvrisiko).
    Får tilbud fra Nykredit i morgen.

BP

• #20   15. jun 2004 Der er ikke forskel på en golf gti og en civic esi hos Tryg eller alm. brand som var vores tidligere forsikringsselskab, sålænge der står gti, esi, xsi osv. bagved så koster det... Ved ikke om trin 4 svarer til 1 års skadefri, men har først fået bil som 19 årig og har kun haft den nogle måneder, men er på trin 4 pga. jeg har kørt skadesfri i firmabil i 1 år(tæller også hos tryg)

• #21   15. jun 2004 Hvor gammel er du Mikkel T, siden du skal betale så lidt ?

• #22   16. jun 2004 Mikkel: Du skal ikke fortælle folk om vores selskab. Så ender der bare med at der kommer en masse unge kunder ind som smadrer deres biler og så stiger prisen for os smiley

Men når nu du har afsløret det kan jeg da skrive at jeg som 23-årig med 1½ års ancinitet skal give 6777 for ansvar på min Uno og giver 1600 for kasko uden bonustab, ingen selvrisiko på glas og ellers en selvrisiko på 2000 kr.

Og det Mikkel skrev med at man kunne spare penge på ansvaren ved at få en høj selvrisiko på er forkert. Jeg skulle give det samme uanset selvrisiko og det var trods alt mig der fortalte Mikkel om dem så jeg må have ret smiley

• #23   16. jun 2004 Ok. Så misforstod jeg bare den med selvrisikoen lidt. Og jo du har ret. Der manglede et nul, så jeg skal desværre af med 16000 årligt for kasko, men det er meget billigere end hvad jeg kunne få det til andre steder.

Havde jeg bare været fornuftig og forsikret de første to biler i mit eget navn havde jeg sikkert kunne nøjes med noget nær det halve smiley

Kommentér på:
Forsikring

Annonce