{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.808 visninger | Oprettet:

Rotorblink ( advarselsblink ) {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kører vvs'er og tit laver akutte opgaver ( sprunget vandstik osv. )

Jeg har derfor fået monteret diverse blitzblink ( også kaldt rotorblink ) for en støtter foremuge... for at kunne holde nogle ikke så belejlige steder en gang i mellem...

Jeg har nu modtaget en bøde for at holde halvt på en cykelsti og halvt på vejbanen i Charlottenlund med hele lys showet tændt.

Mit spørgsmål er om mit køretøj går under regler for "arbejdskøretøj" og evt har en form for tilladelse til at holde lidt ubelejlige steder til tider ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotorblink ( advarselsblink )
  • #1   8. jun 2018 Ved ikke om du kan bruge det her til noget evt. https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=49849

• #2   8. jun 2018 Tak smiley

• #4   8. jun 2018 De har desværre selv trukket over skatten da jeg tror at pbøden var blæst væk fra forruden. Og jeg bruger kun mit blink når jeg vurdere at det er nødvendigt... ex denne sag her hvor vandstikket der kører ind i huset stod og fes ca 2l i sekundet vil jeg tro og vi skal have det lukket ude i vejen i en fart og pumpet det sjat vand væk der nu er kommet nede i kælderen.

• #5   9. jun 2018 Dine gule blink fritager dig ikke for at parkere ulovligt hvis det er det du tror

• #7   9. jun 2018 Nu er det vel ved og være flere år siden du fik bøden, siden den er røget til skat

Man får vel rykkere og påmindelser inden den overgår til skat

Du kan ikke bruge blink til og få lov og parkere ulovligt, men de fleste betjente er også mennesker

Havde du parkeret bilen, startet blinkene og lukket for vandet ude ved vejen. Og derefter flyttet bilen inden du startede med og pumpe vand, så vil jeg da tro de fleste betjente havde ladet dig slippe med en advarsel

• #8   9. jun 2018 Rene

Ja det samme tænkte jeg, men man kan jo altid pynte på historien.

Og selvfølgelig er det betjente/det offentlige der har smidt bøden, for det er da vist mig bekendt de eneste der har muligheden for at det bare bliver trukket over skatten.

Men hvis han har holdt der og arbejdet ved bilen osv. så har han vel også snakket med dem, så bøden er vel berettiget, blink eller ej..

• #10   10. jun 2018 Jeg tager lige et billede af bøden her senere

Kommentér på:
Rotorblink ( advarselsblink )

Annonce