Hjælp Ford transit fra 95' {{forumTopicSubject}}
Hej bg'er
Jeg har en Ford transit ladbil fra 95' med en 2,5 diesel motor.. jeg kunne godt tænke mig nogle andre fælge på den..! Det skal ikke være alu banditter.. nej vil gerne have nogle større tommer stålfælge på, der er 15 tommer på nu, hul str. Ved jeg ikke hvad er og heller ikke nav hullet.. hvis jeg slår den op så er det meget små navhuller og har undersøgt at den både kan køre med 5 og huls fælge, min er en 6 huls! Hvad kan man kaste på så'n en fætter?? Det er får at få den lidt ned i gearing...
mvh Rasmus
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
Ved ikke hvad den kan køre af fælge, men 15/16 tommer stål er sikkert det eneste du kan få til den.
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 1
Tak får svar og gode råd...
det jeg vil opnår er lavere omdrejninger på motoren ved høj fart, de helt gamle mk 1 og mk 2 der har jeg hørt man kunne sætte 16" stål fælge fra nyere transit eller der var vidst også en der havde købt nogle fra en iveco får at få nogle lavere omdrejninger på ved fart, det er den hurtige løsning jeg er ude efter...
samtidig så kan jeg ikke finde målene på fælgene da dem som jeg kan finde ikke passer med det jeg måler på mine fælge, kan ikke finde data over krydsmål og navstørrelse på mine fælge...
gode råd. ???
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
Hjælp Ford transit fra 95'