{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

nu skal i lige læse det her!... {{forumTopicSubject}}

igår skulle vi til roskilde og kigge på en sprit ny 4 takter gokart os 4 gutter....
men så skulle vi lige have noget benzin på min kammies nye range rover med 400HK smiley
så holder vi og venter på en mand er ved og tanke og gjordt plads til at han kunne køre ud osv,men lige pludselig kører en gammel kælling om bag ved ham,og så siger min kammi,hende der skrider bare,men men men så kører han ud og hende kællingen kører frem og slukker bilen,og så kører vi frem og holder hornet i bund,og får et kæmpe CHOK!... hun ryster på hoved og fumler med alt mulig,så hoppede min kammi ud og åbnede døren og sagde vi først skulle tanke og hun skulle skride,men hun siger så (at vi holder ved en anden stander og venter) men så ville hun jo gerne ud af bilen,men min kammi holdte igen så hun ik kunne komme ud,og så sagde hun vi kunne køre rundt og holde bag hende og vente til hun tankede,så sagde min kammi,flytter du ik den skraldespand så gør jeg det!...... hun blev ved med og ryste på hoved og sagde vi kunne vente,og til sidst stod der en mand på den anden side og sagde MANDEN HAR RET!...
så lukkede hun døren,og bakkede tilbage og smuttede!.....

er der noget og sige til engang imellem man har lyst til og fyre sådan en kælling en på skallen når man kan være så snot dum?.....
troed han gjorde det,men heldigvis ikke smiley

fatter ik man kan være så snot du.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu skal i lige læse det her!...
Kommentér på:
nu skal i lige læse det her!...

Annonce