{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal købe ny brugt Audi A4 cabriolet med 2,4V6
  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #1   17. jun 2018 modellen fra 2002 er med tandrem mener jeg. Dog skal du forvente den bruger en del olie.

• #2   18. jun 2018 Jeg har selv en (2002, 2.4, 163.000km, manuelt gear). Sørg for at kalechen virker 100% og uden skavanker. På min var kobling og svinghjul gået, så hør efter mislyde fra gearkassen. Sørg for at tandremmen er skiftet efter foreskrifterne. Hvis den er med Multitronic, så sørg for at den har fået skiftet olie for hver 60.000km, ellers kan det bliver MEGET dyrt. Spørg endelig, hvis du har spørgsmål.

P.s. jeg har en næsten ny Sachs+H&R 30mm undervogn til salg, hvis det skulle ha' interesse smiley

• #3   18. jun 2018 Skøn bil med en go lyd. Dog er motoren væren hurtig eller økonomisk. Til det skal du vælge en 1.8T den lyder bare ikke ligeså godt.
    Motoren skulle køre med taktkæde og tandem og kæde delen skulle være kendt for at være bekosteligt at få lavet hvis den raller. (har fået afvide at det er samme problem som 2.6 og 2.8)

• #4   20. jun 2018 Jeg går efter lyden ikke så meget om den er hurtig man må alligevel ik køre så stærkt i dk men lyden er det vigtigste og til dig Thomas der er en FK gevind på og har ny kaleche på og remme er nye samt driv aksler og den er ny serviceret men vil da gerne vide om man kan endnu mere lyd ud af den på en eller anden måde uden det koster en herregård

• #5   20. jun 2018 Og er de egentlig galvaniseret

Kommentér på:
Skal købe ny brugt Audi A4 cabriolet med 2,4V6

Annonce