{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning uden nye støddæmpere ?
  • #1   26. jun 2018 Ja du må sænke op til 40mm med de original støddæmper du har på bilen. Så ingen problem i det.

  • #2   26. jun 2018 Som freeway siger.. men bare husk at du kan være uheldig at dine dæmper bliver defekte efter sænkning, da de kan tag skade af at de skal arbejde i et andet område...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #3   26. jun 2018 Man må også sænke mere, det er bare støddæmperne som ikke er glade for det smiley
    Men op til 40mm sænkning kan klares på org støddæmpere, men det er altid en fordel at skifte


  • #4   26. jun 2018 Der er ikke nødvendigvis problemer i at sænke 50 mm på standard dæmpere. Det har jeg haft gjort på to af mine biler med stor succes og mange års efterfølgende perfekt kørsel. Det er i øvrigt heller ikke ulovligt. Der skal bare en godkendelse til (det må være det, Freeway tænker på)...

  • kenneth H
    kenneth H Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4
    #5   26. jun 2018 Okay jeg siger mange tak alle sammen (:


  • #6   26. jun 2018 Ja der skal tuv godkendelse på fjedre vis man sænker over 40mm. men fjedre må så ikke sidde løse når man hæver bilen.Så der er en vis begrænsning man kan sænke bilen med standard støddæmper. selv med tuv godkendelse.

Kommentér på:
Sænkning uden nye støddæmpere ?

Annonce