{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Undervognsbehandling og STP lyddæmpning {{forumTopicSubject}}

Hej venner!

Mit spørgsmål lyder; Sker der noget ved at jeg får undervognsbehandlet min bil når jeg har STP black gold i min bil.
De sprøjter jo ind i døre osv, kan den lim der holder "STP pladerne" på plads holde til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervognsbehandling og STP lyddæmpning
  • #1   28. jun 2018 Det er ikke lim det er materialet i sig selv og der kommer jo ikke ind under men oven på. Det sker der ikke noget ved.

• #2   28. jun 2018 Jojo men pladerne er jo klistret på dørene osv med en lim, og det jo ikke sikkert det er sat på så det er 100% tæt, så tænker hvis det der oliebaserede halløj som de sprøjter med kommer ind under, om det kan gøre at limen opløses eller noget?

• #3   28. jun 2018 Nej. Der sidder jo ofte også støjdæmpning fra fabrikken. Og det sidder fint fast efter flere gange hulrumsbehandling.

• #4   28. jun 2018 Hvis du har limet dine Stp plader fast så har du monteret den forkert. De skal bare rulles på. De er selvklæbende men det er materialet og ikke en lim der holder det... Rul evt en ekstra gang over det hele og i kanterne hvis du usikker, men det sker ikke noget med det selvom der bliver hulrums beskyttet

Kommentér på:
Undervognsbehandling og STP lyddæmpning

Annonce