{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.416 visninger | Oprettet:

Johnny K
Johnny K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

WHAT?? {{forumTopicSubject}}

Sad lige og surfede på de forskellige bilklubbers fora og så til min overraskelse dette:
Synes nu det er lidt svagt at opel folkene har et forum ( www.opelpower.dk), hvor der er et forum, der hedder udfordringer, hvor man kan få hjælp i en udfordring fra de andre opelejere..... MEGA svagt efter min mening... Så er det sku ikke nemt at vinde over en opel, hvis personen, der har den skriver i dette forum... så har han pludselig 20 ekstra stemmer... bare fordi det er en opel. SVAGT

Hvad mener i andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WHAT??
  • Johnny K
    Johnny K Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
  • #2   18. jun 2004 Ja ja, det er en gammel nyhed. Og der er vist også andre end Opel-drengene der dyrker det. Så slipper vi i det mindste for lidt spam her på siden...

Ku' være et hit, hvis ens udfordringer kunne ses i profilen, så behøvede man ikke skabe al den opmærksomhed om de uskyldige udfordringer.

• #3   18. jun 2004 Så kan jeg bedere forstå mine nederlag smiley
    Så er selvtilliden i top igen ;o), troede et kort øjeblik at mine biler var skod.... ha ha

OPEL folket, HVAD GÅR DER GALT???????????
    Hvordan føles det at blive taget med bukserne nede ??

På den anden side , lad den da, de skal jo også have en chance smiley

BP

• #4   18. jun 2004 Hallo Opel er et til grin mærke sådan er det bare og det vil det altid være det er derfor de skal rotte sig sammen foir ellers kan de ikke klar sig !!!

I ER til grin wauxhall drenge hahaha

• #5   18. jun 2004 Hejsa.

Nu kan jeg fortælle hvorfor der findes en kategori der hedder udfordringer på OpelPower.dk

Som det ses er der flere kategorier forummet på siden og for at der ikke skal opstå indlæg i de andre kategorier feks. i tuning som feks. ville hedde jeg har lige en bil udfordring kørene på bilgalleri.dk og kan i ikke give en stemme til den i syntes er fedest !

Derfor har jeg lavet en kategori der hedder udfordringer !
    Det er ikke til det foremål at få hjælp til en udfordring men mere for at brugerne ikke spammer hele forummet med de udfordrings indlæg i alle kategorierne.

• #6   18. jun 2004 Martin: Hvis det kan afhjælpe din skyldsføelse,

Her er lidt til aftenbønnen:

ALFA FADER VOR

Alfa fader vor

hellig vorde din motor

komme din acceleration

ske din hastighed

såvel på motorvejen som på landevejen.

Giv os idag vor daglige benzin,

og tilgiv os alle vores hastighedsovertrædelser,

ligesom vi også tilgiver alle

langsomme trafikanter.

Før os ikke ind i radarfælder,

og fri os frem for alt for

"Golf GTi køreren",

thi din er hestekræfter, bremsebelægninger,

cylindre og krumtap,

ligefra start til slut.

AMEN

(lånt fra Thomas´s hjemmeside)

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Svar: 2
    #7   18. jun 2004 Wingman... kan godt være det ikke er meningen at udfordring-forumet ikke har til formål at hjælpe i udfordringer.... men såvidt jeg kan se, så bliver det vist brugt til at få hjælp i stor stil!!!

• #8   18. jun 2004 Are.. opforderet og opforderet Lars.. det vil jeg nu ikke mene smiley

Men jeg kan hurtigt ændre det..for at det ikke skal tolkes sådan, det vil jeg sq ikke have på mig ,-)

• #9   18. jun 2004 @Martin

Ja jeg kan godt følge dig, men jeg kan ikke styre hvad folk skriver ang. deres udfordringer.

• #10   18. jun 2004 Det blev tidligere, da emnet var oppe, afsløret at mange bilmærker benytter sig af det. ( http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=7309)

Her er et uddrag fra sidste diskussion med links til andre der henter hjælp:

"Jeg bruger også opelpower.dk
    og ja! jeg har også skrevet et indlæg om nogle af mine udfordringer.
    og jeg syntes det er helt fint at venner/"bilmærke-fans" holder sammen.

men Opel er ikke de eneste:

http://www.toyotaklub.dk/portal/forum_viewforum.php?18

http://bmwe34.dk/forum/viewtopic.php?t=1802

http://www.honda-klub.dk/ under "Diskussionsforum" "Civic"
    (et stykke nede er der et indlæg der hedder: "er den så meget federe???")

http://www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/viewtopic.php?t=3778

http://www.ford-klub-danmark.dk/ under "Forum" "Løs snak"
    (På page 3 "BMW vs FORD" ; På page 4 "jeg er ved at tabe til en lada")

http://forum.mazdaklubben.dk/viewtopic.php?t=17

http://www.peugeotclub.dk/phorum/read.php?f=1&i=1509&t=1509

• #11   18. jun 2004 Jeg har en udfordring kørende mod en Pug 405 MI16...
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=16969
    Sjovt nok stod den 0/100% med 9 stemmer efter bare 1 time!!??? Han bil er sku' fed nok, ellers havde jeg heller ikke udfordret ham, men 9 stemmer på hans bil...på under en time???....hmf! :=) (snyd måske?!)
    JensGT500 - - - Sierra GT

• #12   18. jun 2004 Hehe... Ja og kollektiv afstraffelse går de også ind for!

http://www.opelforum.dk/forum/viewtopic.php?t=1086

Her er det en Golf der skal jordes!

Men vi kan jo bare bruge deres forum til at give modsatte stemmer! smiley

Er iøvrigt også tilhænger af at man kan se udfordringer under profilen! Kunne gøre det hele meget lettere!

• #13   18. jun 2004 Skal vi nu til det igen?!
    *Klynke klynke klynke* er det eneste jeg hører..
    I mener at Opel er til grin fordi der er en kategori i forummet på Opelpower.dk der hedder udfordringer .. Det er, som Wingman siger, kun for ikke at få spammet resten af forummet med udfordringer.. Alle de andre kategorier blev nærmest druknet i udfordringer - så er det jo klart nok at der så bliver lavet en ny kategori til det.. Det er da logik!

Jeg stemmer heller ikke kun på Opel fordi det er en Opel (eller Ford for den sags skyld), jeg stemmer på den fedeste, og det tror jeg de fleste gør - det er i hvert fald mit indtryk på Opelpower.dk....
    Det forekommer i ALLE bilforums, Opelpower.dk er bare de eneste der ikke prøver at skjule det...
    Men man kan jo ikke komme uden om at der altid vil være lidt 'broderkærlighed' blandt mærkerne, det er vel ikke for ingenting at man er 'Opel-mand' ell. 'Alfa-mand' osv, det er vel fordi man har en forkærlighed til netop dette mærke??

Jeg er personligt holdt op med at poste indlæg div. steder når jeg har en udfordring kørende.. Med det reultat at mine sidste udfordringer sluttede med 10-20 stemmer... Hvor fedt er det?

Nå, det var min holdning til det....

Mvh Kim

• #14   18. jun 2004 Lars T:
    Det er da muligt at i bare griner af det, men hvorfor er dette emne så oppe at vende ca. en gang om måneden?
    Er det der i har PMS?
    Desuden sidder der mange Opel-folk og griner af disse indlæg, netop fordi folk hele tiden har ondt i rø*** over det..

Hvad stemmer du selv hvis en Opel og en Alfa har en udfordring kørende?
    (Selvfølgelig en nogenlunde fair udfordring)
    Svar ærligt tak..

Mvh Kim

• #15   18. jun 2004 qoute ZeroCool
    Hvad stemmer du selv hvis en Opel og en Alfa har en udfordring kørende?
    (Selvfølgelig en nogenlunde fair udfordring)
    Svar ærligt tak..

Ja svar lige på det ærligt på det Lars T

• #16   18. jun 2004 Lars T skrev "Prøv lige at se 279 emner under "udfordringer" - dvs 279 udfordringer herinde med fusk i, også får de bagdel alligevel - hi hi.."

Prøv lige og se ordentlig efter:

Forum Emner Indlæg
    -----------------------------------------------------
    Ice & El 300 2135
    Suge Motorer 866 6348
    Trykladet Motorer 159 1423
    Udstyr,Dæg,Fælge, Osv... 679 4806
    Træf & Information 97 1542
    Fri Debat 1288 10259
    Udfordringer 282 2726
    -------------------------------------------------------
    Ialt 3671 29239
    =====================================

Der er ialt 786 tilmeldte brugere på Opelpower.dk, så det viser jo klart at det ikke er udfordringer vi bruger vores tid på. (som andre herinde)

m.v.h.
    Per Olsen

• #17   18. jun 2004 Luk bilgalleri.dk SLUT PRUT

• #18   19. jun 2004 Peter S.
    Hallo Citroen er et til grin mærke sådan er det bare og det vil det altid være det er derfor de skal rotte sig sammen foir ellers kan de ikke klar sig !!!

I ER til grin frøædere hahaha
    Synes det var i orden at bruge denne her, når i nu selv har så travlt med ikke at "snyde"
    http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=6728&highlight=udfordring
    PS: denne skal kun håne de citroen gutter der føler sig bedre, fordi de har så travlt med ikke at oplyse om udfordringer.

http://www.audi-club.dk/nytforum/topic.asp?TOPIC_ID=1258&SearchTerms=udfordring - her "snyder" de ellers så ærlige audi ejere.

Hvorfor spiller folk altid så hellige, når de ikke har deres bagland i orden?

• #19   21. jun 2004 Så fik Johnny K started baladen for baladens skyld....
    Hvorfor har Johnny K ingen bil her i galleriet??????

• Marc P
    Marc P Tilmeldt:
    feb 2004

#20   21. jun 2004 Kan sq heller ikke holde kæft mere..
    For satan folk piver for hårdt. Helt ærligt. Tag jer dog sammen. JA jeg kører Opel og er stolt af det. Men seriøst. Ja vi har en menu der hedder udfordringer. Men den er sq kun ment for at dem der er blevet udfordret kan fortælle andre om det så man kan stemme på den bil man vil... Hvis alle dem der tuder nu slog sig sammen kunne tudekiks fabrikken sq score kassen på jer... At der så er nogen der opfordre til at man skal stemme på deres bil, ødelægger meningen med den menu. Men så lad det dog ikke ramme dem, som ikke har noget med det at gøre.. Og ja alle bil-fora har nogle sorte får iblandt sig... Tag jer dog sammen.

• #21   21. jun 2004 Ja, nu er det vel 5. eller 6. gang jeg skriver under et indlæg på Bilgalleri.dk fordi der er nogle der er PMS over at vipå Opelpower.dk har en tråd der hedder "Udfordringer". Godt gættet jeg kører Opel (og har faktisk 2 af slagsen) men dermed ikke sagt at jeg ALTID stemmer Opel. Hvis det er en dødsyg Corsa A eller lign der har udfordret en Porsche, eller en pæn stylet Pug 306 eller ja jeg kunne blive ved så ryger stemmen til den fedeste bil, men hvis det er en overgejlet bil der har udfordret en standard bil (som min egen) ja så stemer jeg sku nok ikke altid på den bil der er gjort mest ud af, fordi jeg mener at udfordringer SKAL være fair (ment på den måde at en Rolls Royce ikke skal udfordre en Lada fra 1979 eller en Kadett E der kun sidder et sæt 13" alu på). Jeg fatter ikke i har så ondt i røven over det.... Tag dog og bliv voksne, jeg anede ikke at der var så mange børnehave børn der havde bil, den må da stå i jeres forældres navn. JA nogle af indlægne under Udfordringer på OP er da kun lavet for at ejeren vil høste stemmer, men jeg er ret sikker på at det ikke er generelt, jeg har foriøvrigt en udfordring kørende som JEG har lagt op på OP, dels for at give opmærksomhed omkring den, dels fordi jeg synes den er meget unfair, men jeg har ikke på noget punkt skrevet at folk SKAL stemme på min, der er jo heller ikke nogle der vrider armen om på de forsk. folk for at de SKAL stemme Opel det er jo op til den enkelte.

JENSGT500>> Jeg har været inde og kikke lidt på din udfordring og HAR sat min stemme, den røg i Fordens farvør mår jeg ærligt erkende, da jeg helt klart bedst synes om den, men du er desværre stadig MEGET langt bagefter :o(

Men skal vi ikke snart lade dette ligge, det må da også snart irretere Bilgalleri.dk at der er sådan en gang mudderkastning flere gange om måneden....

• #22   21. jun 2004 Det er da nok det stiveste... Hvis du havde bare for en 25 øre forstand, og ellers gad at sætte dig ind i ting før du dannede dig en mening, så vil du opdate naturen i det fora, og opdage at andre end opel folk skriver derinde.

Jeg skrev et indlæg om en udfording jeg havde med en peugot, hvor manden selv også kommenterede, og hvor vi hver især afsluttede med en venlig kommentar om at det foregik fair and square. Der var mange opelfolk der stemte andet end opel i den udfordring, og det er helt fint.

På et eller andet tidspunkt lærer du vel at sætte dig lidt ind i ting og tænke før du taler, men jeg har ærligt talt ondt af de folk der skal høre på dig inden da....

• #23   21. jun 2004 Overstående er selvfølgeligt ment til det oprindlige indlæg.

• #24   22. jun 2004 FÅRK man blir skør i hovedet af det her!!!
    Kun 1 ting at sige :

STOP DEN FUCKING GENERALISERING!!!!!!!
    Personligt HADER j fransk rust men ik så meget pga. bilen men mere at der kører 1 billiard rundt af dem i diverse små put put udgaver!!!!
    En PUG eller Saxo får sku ik folk til at vende hovedet, det gør en sjælden bil!
    Bruger ik en skid tid på det med udfordringer... I må gerne udfordrer mig men jeg gider altså ikke bruge tid på at opfordrer andre til at stemme på min bil da jeg veed min er for fed i mit hovede og det er det der tæller!!!!
    Så styr jer dog!! Opførselen er på niveau med børnehaven...
    Hov.. R selv OPEL mand og såen er d sku.!!!!
    Ikke noget personligt til nogen men alle har lov at ha ders mening!

• Marc P
    Marc P Tilmeldt:
    feb 2004

#25   22. jun 2004 Nemlig Flemming... Det der må være hovedsagen med at man styler sin bil er vel for helved at man selv syntes den er fed. Og så være ligeglad med hvad fanden alle andre syntes.

Kommentér på:
WHAT??

Annonce