{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

ADVARSEL!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg købte en sortmetal Peugeot Rally årgang 94, km 175 000 af en som havde annonceret bilen her på bilgalleri de sidste 7-8 dage! Manden er en svindler og bilen er bund råden og har kørt 275 000 km og ikke 175 000 som han har skrevet! Han påstod at han har haft bilen i 4 år og at den har stået i garagge og bla bla bla. Bilen står engang i hans navn for han købte det af en der hedder ole for lidt over 3 uger siden! Han bildte mig ind at ole var hans svigerfar og at den stod i hans navn fordi forsikringen var billigere! Jeg fik gravet telefon nummer frem til ole og det viste sig at ole er IKKE hans svigerfar!! Ole solgte bilen til ham for over 3 uger siden for 13 000 kr fordi den var hel råden i bunden og der skulle laves for omkring 10 000 på den!! Bilen skulle i øvrigt ha´ været til syn for over en måned siden og han sagde til mig at den først skal til syn om 4 måneder!!
Jeg har hans fuld navn og adresse hvis nogen skulle være interesseret i det og jeg har billeder af hans bil og regn nr!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL!!!!
Kommentér på:
ADVARSEL!!!!

Annonce