{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Sebastian M
Sebastian M
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3

Stema m750 mener jeg {{forumTopicSubject}}

Min far købte en stema i 2000. Til vores overreskelse køre den stadigt som ny. Da vi selvfølgeligt elsker vores lille trailer, havde vi æøst til at købe flere. Vi kan dog ikke finde info eller salg af denne specifike trailer nogen stedder.

Den er 2,40 m indvendig mål
Og 1,20 ca bred.
Det er en lille trailer der må laste 600 kg og total 750 kg uden bremser.

Det ville være en stor hjælp hvis i kunne give noget info om emnet.

Mange tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stema m750 mener jeg
  • #1   3. jul 2018 Kik hos Harald Nyborg.

• Sebastian M
    Sebastian M Tilmeldt:
    jul 2018

#2   3. jul 2018 Sksl lige siges igen. Har ledt... Også i harald nyborg... mit første gæt hvor jeg kunne finde den. Men som sagt den er fra 2000. Så sælges ikke mere. Tak for dit svar aligevel dog var det ikke til den store hjælp. Sagt på en anden måde. Vi har ledt alt vi kunne de sidste 3 år.

• #3   4. jul 2018 Skal det absolut være en stema igen??

Der findes jo flere 250cm trailere med totalvægt 750 kg uden bremser, og både med 1 og 2 aksler. Og der findes jo flere forskellige fabrikanter af dem

Variant 713 s3 er samme størrelse og koster 6500 kr som kampagne med næsehjul og presenning smiley

• #4   4. jul 2018 Er det ikke de færreste biler der må trække en 750 kg trailer uden bremser? smiley

• Sebastian M
    Sebastian M Tilmeldt:
    jul 2018

#5   4. jul 2018 Min far siger at "den ligger altid perfekt bag bilen. Den flajer aldrig (ryster) og den følger bare bilens bevgelser." Men jeg kigger lige ind til variant 713 s3

• Sebastian M
    Sebastian M Tilmeldt:
    jul 2018

#6   4. jul 2018 Well. Da den er så gammel. Så måtte (må) han godt.

• #7   4. jul 2018 Når det alligevel er en 750 kg, så koster den det samme i afgift som en 1000 kg, find en 1000 kg boogietrailer, de ligger meget bedre på vejen end en enkeltakslet. Har selv en boogietrailer fra 82 som kører helt upåklageligt, det er en Brenderup, men det er nu underordnet hvilket mærke, at det er.

• #8   4. jul 2018 jeg er enig med KBKP i, at mærket kan være fuldstændig ligemeget

Boogietrailere er efter min mening skønnere og køre med, og ligger bedre på vejen. Derudover er de nemmere og forudsige når der skal bakkes, de er mere rolige i sine bevægelser.

1000 kg trailer er med bremser, det er for nogle en ulempe. Men sørger man for og komme ud og trille med jævne mellemrum, og bruger lidt tid på bremserne i ny og næ, så er det altså ikke så stort et problem

750 kg uden bremser kræver som regel en stor bil, og der er altså få biler der i dag må trække en sådan trailer. De fleste leveres med 500/750 kg totalvægt og er grundlæggende ens, mange vælger bare en 500 kg totalvægt fordi det må bilen trække og de slipper for vægtafgift. Din far vil fremover være tvunget til større biler, og primært diesel hvis han vil udnytte de 750 kg totalvægt

se den tråd der har været for nyligt om biler til 750 kg uden bremser.

vores avensis må eksempelvis trække 500 kg uden, men 1300 kg med. Og det er da trods alt en forholdsvis stor bil

det bedste råd er nok bare og komme ud og se hvad de forskellige forhandlere har, de fleste tømmerhandlere har et udvalg, og så er der egentlige forhandlere af trailere rundt omkring

• #9   4. jul 2018 Vores Avensis 2,0TD må også kun trække 500 kg uden men 1800 med smiley

• #10   4. jul 2018 #5 har så den modsatte erfaring Har selv en lidt ældre 750kg trailer fra haraldskrald og den hopper og danser lystig der ud af ved de 70-80km/t og det ligegyldigt hvilke bil der spændes foran, det har jeg aldrig oplevet ved en Brenderup

Kommentér på:
Stema m750 mener jeg

Annonce