RAMASKRIG. Bilgalleri??? {{forumTopicSubject}}
Totalt latterlig det her. Har lige været inde at læse her:
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=14851
Normalt når nogen brokker sig over at ha fået 3 eller 4 taller, er der squ synpatisører nok til at ytre sig. Har netop selv lige oplevet at blive kaldt en der dømmer lavt for at ha givet 4, og skulle hænges ud i forummet.
Men som her er der en bil som har fået tildelt 1 taller, nærmest på stribe, det kan squ da ikke forsvares. Men ikke desto mindre så synes flertallet squ lige pludselig det er i orden, at stemme så useriøst.
COME ON FOLKES!!!!
Hvilket ramaskrig ville det ikke lyde fra alle biler her inde hvis det pludselig flød med 1 taller her inde, fra alle sider.
I sku fanme skamme jer, at synes sådan noget er i orden.
Men ok det er sikkert til det går ud over jer selv..
Og at bilgalleri ikke tager affære i sådan en åben lys situation er mig en GÅDE????
Den ene er da oven i købet klart FAKE, sikkert oprettet af Honda-fjolset, som nærmest chikanerer Cougaren, ved at lægge sit 1 tal igen og igen.. Begge profiler er jo tydeligt upopulære. Men det er måske noget vi skal finde os i frem over...???
Dette Galleri er snart ved at være totalt A GY GY DA DA..
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 60
Slet stemmesystemet, alle bitcher over det lort.
jan 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 28
Så skulle du fanme ta og la vær i første omgang, og ikke skrive noget så latterlig som: "Løb hjem til moar".............
Men ja lige netop - GROW UP.
Men jeg synes stadig væk det er imponerende, at du er en af dem der er tilhænger af at dele 1 taller ud. Og det må du jo helt bestemt være når du startede med at skrive det før beskrevne: Løb hjem til Moar!!, til den pågældende bil...
Det 1 tal til dig, var netop for at få DIN opmærksomhed.
Hvilket DU øjensynligt heller ikke bryder dig om vel??
Det er squ det, som er sagens kerne i den her debat, glem alt det andet lort. Og lad vær med at dreje debatte over i noget andet..
jan 2003
Sjovt nok er der ikke givet ET ENESTE 1 TAL til den Cougar, hvilket den klart nok heller ikke fortjener, (så syg en vuderingsevne er der squ ingen der har), men pludselig er der 2 med meget kort mellemrum...??? Meget sjovt ikke.
Og hvorfor skal den anden Cougar så egentlig have et / to 4 taller om jeg må spørge??? Når den nu er så pisse grim. Det er så bare lige en anden sjov ting med dig Lars L, du er åben bart også selv modsigende ad h. til.. Og det er "gutten med Mitsubishi'en" åben bart også, efter som han lige netop som dig havde givet den ene 1, og den anden 4. Utroligt som tilfældigheder spiller ind her hva??
Men den Cougar fik osse 2 meget anderledes bedømmelser fra netop de 2 samme profiler, OG det gjorde en vis Camaro squ også, ja det er squ næsten uhyggeligt det her hva??
Men nok om det de bedømmelser vat squ da i det mindste LIDT acceptable, hvis ikke de var så indlysende falske. Hvorimod at gi 1 taller til biler som klart nok ikke fortjener det. Burde forbydes.!!!!!!!!!
apr 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 215
Hvem er ham "Honda fjolset" du hentyder til??
apr 2004
pps. jeg gider ikke skændes om noget så latterligt! Og det her er det sidste jeg gider skrive, føler mig totalt ondssvag jeg overhovedet har svaret på det crap.
LOL
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 77 Svar: 407
apr 2004
Så kunne man jo fravælge alle dem der ik gav en 7??
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 77 Svar: 407
jan 2003
Dennins A. Overhovedet ikke enig med dig... Men en ting har du ret i. På Bilgalleri hersker der det frie ord. Ja tak, det er fanme det rene anarki. Så lad os da komme igang med at dele 1 taller ud til fede biler, det er jo åbenbart det som det hele drejer sig om..
RAMASKRIG. Bilgalleri???