{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

john w
john w
Tilmeldt:
23. jul 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Mister strøm pludselig {{forumTopicSubject}}

Hej

Ford Focus stc (Turnier) Mk1 2000 Hvad kan det mon være hvis jeg under igangsætning af bilen, altså fra stillestående i kryds eller lign, går radioen ud sommetider og genstarter. Ikke gammelt batteri. Nogen der har et bud på det? .. Er total nørd, det med biler smiley .. Har selvfølgelig målt lidt på de forskellige steder jeg nu har kendskab til og der leverer den det den skal , og den lader fint.

/John


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mister strøm pludselig
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   9. jul 2018 løs ledning til radio / dårligt stel

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #2   9. jul 2018 Fejl på radioen

  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   9. jul 2018 Tak for budende .. Radioen er helt ny, stel er ok , har målt

  • #4   9. jul 2018 Bare fordi Radioen er helt ny, kan den jo godt fejle noget smiley

    Prøv en anden.


  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #5   9. jul 2018 Selvfølgelig Grease .. det er afprøvet same same

  • #6   9. jul 2018 nu når du siger målt alt . Så mener du at du har målt at generatoren knap lader 14volt i tomgang ikke?. vis ja og den lader det den skal. Så får radioen nok strøm fra en forkert plus. eller stil er dårlig til den. prøv at lave en plus ledning fra batteriet plus og ind til radioen. og se om det ikke løser dit problem. husk at sætte en sikring på den ledning uden ved batteriet. men tjek lige din stil først inden du laver den plus ledning. smiley

  • #7   9. jul 2018 har du et multimeter ? . Så prøv også at mål ud hvor meget strøm radioen får i tomgang også. har set folk trække strøm over ledningen til lyset i instrument brættet og knapper inden i bilen. og den kan justeret op og ned i styrke så giver det også det problem. Så målt alt ud. ellers træk den ledning jeg skrev om før.

  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #8   9. jul 2018 Oki prøver jeg lige ved lejlighed takker Freeway smiley


  • john w
    john w Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #9   20. jul 2018 Hej .. Nå satte noget extra stel på radioen og der har ikke været noget siden..

Kommentér på:
Mister strøm pludselig

Annonce