utæt banjobolt ved turbo {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en vw golf 4 1.8t som jeg lige har skiftet turbo på fra en k03 til en k04-001. Da jeg startede den kom der lidt olie fra toppen af turboen. Utætheden er ikke til at se, kun på jorden. Kan kun se den kommer fra toppen af turboen så gætter på det er en banjobolt. Eneste problem er jeg har kæmpet rigeligt med at få skiftet turboen og skal jeg spænde den bolt eller skifte pakning jamen så skal hele turboen af igen. Så mit spørgsmål er, indtil jeg en dag måske skal have anden turbo eller ligende, ville jeg så kunne smide noget olietætner i?
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 1.687
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 95 Svar: 406
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 95 Svar: 406
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 20 Emner: 30 Svar: 303
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 2.951
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 95 Svar: 406
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 95 Svar: 406
????
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.663
mar 2014
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 95 Svar: 406
utæt banjobolt ved turbo