{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Ang motor lyd ??? :D {{forumTopicSubject}}

Er så småt ved og have købt en audi a4 1.8 og så har jeg lidt spørgsmål omkring lyd da jeg er ny i faget smiley for self er der standard som bagpotter og de større tommer rør hele vejen igennem og alt det smiley er ikk direkte dum i en motor, MEN!!! for at få en audi a4 1.8 motor til at lyde lidt alle denne Toyota Corolla ae86 hvad ville så være en ide... ville os være meget glad hvis der ville være en der ville snakke lidt motortuning af denne motormodel over msn, min mail er Thirup@jubiimail.dk

Link til denne fede Ae86 med den alt for frække lyd, film kan hentes under bemærkninger
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=64711

På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang motor lyd ??? :D
  • #1   6. nov 2006 kender ikke så meget til audi, men et komplet rustfrit system, og et ordenligt indsugningsfilter er nok det der skal til...men den kommer aldrig til at lyder som den AE86´er bare lige med det samme, hvis du ser på alt det der er lavet ved motoren på corollaen kan du måske forstå hvorfor smiley

• #2   6. nov 2006 Hvem siger den skal fremstå som en stilren audi a4 smiley rieger er din ven smiley

Kommentér på:
Ang motor lyd ??? :D

Annonce