{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw 320d
  • #1   16. jul 2018 Kommer helt and på service historien/standen bilen er.. men regn ikke med en fejlfri bil

• #3   17. jul 2018 Jeg har 2 af dem, så det håber jeg ikke smiley
    Noget specifikt du vil vide?

• #4   17. jul 2018 En bil der har rundet 400.000 km. kan såmænd være god nok, og jeg er enig i, at det i høj grad afhænger af, hvordan service-historikken og den generelle stand er.
    Men uanset hvad, så taler vi altså også om en bil, der har været rundt om jorden ca. 10 gange. Sliddele kan man skifte, men så lang en distance kan ikke undgå at sætte sit præg på bilen mange steder. Personligt kunne jeg aldrig selv finde på at købe en bil, der havde kørt så langt - uanset prisen - men sådan er vi så forskellilge smiley

• #5   18. jul 2018 Køb den for saten min havde kørt 450000 og den har ikke fået ret meget service det vidste jeg så først da jeg selv skiftede olien det var mega tykt og snasket

• #6   10. maj 2019 Jeg ville satme heller ikke være bange for noget min havde os kørt 450 og den havde heller ikke fået service til tiden jeg brugte den os bar som arbejdsbil og fik den mega billigt

Kommentér på:
bmw 320d

Annonce