{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.691 visninger | Oprettet:

Sådan en Nar ???? {{forumTopicSubject}}

Skulle ud og kigge på en Vectra A 4x4 i dag og havde den på hånden fra i går aftes og vi var på vej ud af døren og så sende han en besked om at der var en anden der ville komme og kigge på den for han bød 1000 mere end den var sat til og når den var indrygget med fast pris mener jeg at der gælder om at ringe først og det gjorde jeg ellers skulle han måske have sat prisen lidt højer eller bud ? . . . .. . Her er hvad der stod i anoncen . . . .
" Her er en af de få Vectra 2000 16ver der er tilbage som ikke har haft 20 ejere.
Bilen har kørt 190.000km, og det er hele bilen, ingen km fusk..!! Den kom til danmark i 1995 hvor afgift på 105000kr blev betalt. Skærmkanter bag blev lavet sidst sommer, lakeret osv i bilens
metalblå farve,som desuden er org farven.
Af udstyr har den: El-ruder for / El-spejle /El soltag. borardcomputer og benzin fyr, alarm, startspærre. . Bilen er sænket 40mm med bilstien udervogn som er godt 1år gammel, den står på org 15"alu fælge, der er små integrerede stænklapper på hele vejen rundt, endvidere er der kommer 40% spær bagtøj på fra en opel omega.
Bilen er faldet i syn nu, og afmeldt idag. For at bilen kan synes igen ,skal der laves følgende:
Skiver og klodser bag, venstre bagvange hvor der er tæret hul , men ikke værre end det kan repareres.
Det var så lidt om denne bil.
Det skal lige siges at dennne bil er sindsyg sjov i snevær..!!

Der medfølger Gruppe N chip, og det orginale bagtøj.
KUN SERIØSE HENDVENDELSER ..
Kig min profil for flere billeder.
Tlf 51906796
FAST PRIS

Til folk som tror de får en ny bil , vær så venlig at lade vær med at spild min tid. "

Og nu har han slettet sin anonce og konto her inde men han hed René

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en Nar ????
Kommentér på:
Sådan en Nar ????

Annonce