{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Køb af Toyota Avensis {{forumTopicSubject}}

jeg har kigget på nogle avensis,er, og ville ige høre om der en nogle dåelige ting jeg skal være
opmærksom på, der er tale om Avensis 1,8 vvt-i st.car, benzin 250.000km, årg.2006 30,000kr
Den anden jeg har kig på er en Avensis 2,0 VVV-T-i st.car 2004, 225000km. 35,000kr
Og hvad er forskellen på udstyr i Sol / Terra / Executive
Håber i kan hjælpe mig smiley
Mvh Bent


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Toyota Avensis
  • #2   28. jul 2018 som benjamin siger bære arme for og bag,( på T27 udgaven) toyota giver 10 års garanti på bære armene hvis der tæring og den ikke er blevet 10 år endnu, gælder fra første indregistrerings dato.
    1.8 KAN bruge voldsomt meget olie, men normalt noget vil den bruge. 2.0 bruger nok også.
    Holder dig væk fra diesel motoren selvom du ikke nævner den.


  • #3   28. jul 2018 Du skal have en del opmærksomhed på bærearmene, især bagi ville jeg få tjekket grundigt

    Nye koster 12.000 kr uden montering, så dumper den syn pga det. Så snakker vi en større udskrivning

    Vi har en 2006 1,8 129hk udgave, den har vi haft i 4 år og fra 138.000-260.000 km. Den er med blink i spejlene, mener det var en del af et facelift i 2006

    Der har været lidt småting ud over almindelig service, og så var der en udstødningsventil der var gået til. Det var umiddelbart ikke et kendt problem, men en halvdyr affære og få lavet smiley

    Jeg har aldrig prøvet 2,0 motoren, men er ganske godt tilfreds med vores 1,8. Den trækker fint både trailere og campingvogn, den marcherer fint på motorvejen og kan overhale når det er nødvendigt smiley

    Vores har jeg ikke observeret olieforbrug på



  • #4   28. jul 2018 Hvis du vælger en Avensis der er lidt ældre med 1,6 motoren (4A-FE), så har du en motor der ikke kan slås ihjel de første 500000 km

  • #5   28. jul 2018 2,0 kan have dårlige toppakninger og sod på indsugning ventilerne samt svage oxygen sensorer. Ville tage 1,8 som IKKE bruger olie. Toyota har efterhånden skiftet de fleste på garanti da da kom frem.

Kommentér på:
Køb af Toyota Avensis

Annonce