{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.098 visninger | Oprettet:

Suzuki Alto 2004 1,1 {{forumTopicSubject}}

Suzuki Alto 1,1 årg 2004 km 173.000

Er det for meget den har kørt???

Alle service er overholdt hos samme Suzuki forhandler, den har 2 ejere og er tidligere undervognsbehandlet, den står til 13.900 nysynet, tandrem skiftet.

Det er en nummer 2 bil vi skal have og den kommer til at køre ca 8.000 om året.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Alto 2004 1,1
  • #1   30. jul 2018 Der står mange af dem til salg der har gået meget længere, derfor ville jeg ikke være nervøs og derudover er det vigtigere hvordan den er blevet behandlet fremfor hvor langt den har kørt smiley

  • #2   30. jul 2018 Okay lyder lovende, det er en 1 ejers bil en kvinde der har haft den, så den er aldrig blevet dårligt behandlet og det synes jeg godt man kan se og mærke.

  • #3   30. jul 2018 Altså en 14 år gammel bil er altid en satsning, du kan være heldig der ikke kommer noget ud over sliddele og almindeligt service, men du kan også risikere der går en motor, gearkasse eller kobling

    En bil med få km, kan jo have kørt en del bykørsel og derved have en kobling der er mere slidt end en der har kørt mange motorvejs km

    Gå den igennem, er den fornuftig så køb den. Skrotter du den til næste syn så har du vel mistet en 12.000 kr på 2 år. Kan den synes igen så har du mister dem over 4 år eller mere smiley

    Motor, gearkasse og den slags er tit billiger ved en hugger til de små biler. De bliver jo forholdvis nemt totalskadet smiley


  • #4   30. jul 2018 René HC ja det er rigtigt, kan godt følge dig.
    Men det var også om der var noget du ved specifikt jeg skal være opmærksom på.
    Jeg er på vej op at se den nu faktisk


  • #5   30. jul 2018 Knokkelledende kan være dårlige, det hører du når du kører i rundkørsel, gearkasserne er også en svaghed.. men heldigvis ikke verdens sværeste bil at skrue på

  • #6   30. jul 2018 Har en Suzuki Ignis fra 2005 (godt nok en 1,3) der har kørt 330.000km - og som fortsat kører fint. Så jeg ville ikke være nervøs for km-tallet.

  • #7   30. jul 2018 Så er den købt og vi får den leveret på onsdag vores lille nummer 2 bil smiley
    Købt ved Suzuki i Ringsted fra ny, alle service overholdt samme sted, 1 ejer, kørt 173.000 km.

    Elruder, centrallås, servo, aftagelig træk, aircondition, pava behandlet 4 gange, synet for 3 dage siden af tidligere ejer, service lavet for 60 km siden inkl tandrem.

    Køre perfekt ingen mislyde nogle steder fra, ingen spild af olie eller vand.

    Så synes selv prisen er fin til 13.900


  • #8   30. jul 2018 Tillykke med den smiley

  • #9   30. jul 2018 Jo tak smiley

  • #10   31. jul 2018 Det kan ikke gå galt... Den er en udemærket lille økoracer..

  • #11   1. aug 2018 stabil lille bil har haft et par stykker, vær opmærksom på, at køleren godt kan have mistet effekt med tiden, hvilket oftes får konsekvenser for toppen, hvis de koger vand af. har skiftet toppakning og køler på en del af de biler, og oftes er det mellem 150-200.000km problemet indtræffer smiley

Kommentér på:
Suzuki Alto 2004 1,1

Annonce