{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

Den FEDESTE dag !!!! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,
Vil lige berette om en af de fedeste søndage jeg endnu har haft i mit liv smiley

Skulle i går med en kammerat ud og kigge på bil, og vi havde adskillige lokationer planlagt. Vi startede ud hos en forhandler i lyngby. Her prøvede vi en Polo som han var interesseret i, og mens han snakkede med sælgeren, så stod jeg og lurede på den nyeste FordFord Focus ST170 med 225hk, som stod i showroomet :

http://www.kinesis.nl/focus-st-5dr-kinesis-1.jpg

Jeg spurgte så afslutningsvis, hva der skulle til for at prøve en bil i den klasse. Sælgeren fortalte os så en skrækhistorie om nogen i jylland, som havde kørt i døden på en prøvetur - formålet med historien er mig ubekendt smiley - men til min ekstreme overraskelse sagde han 'Okay, men kør pænt' ! DAMN hvor havde jeg svært ved at smøre smilet af igen. Så vi satte os ind og jeg kørte MEGET pænt indtil den var godt varm, hvorefter skovene omkring dyrehavsbakken blev til min private lille rallybane smiley
En super oplevelse, da jeg ikke selv har siddet bag rattet i en slæde af den kaliber. Diverse co-rider-ture, til diverse danske arrangementer, kan overhovedet ikke sammenlignes. Der er noget HELT specielt over at køre selv smiley

Nåh, men vi kørte så videre til Køge, hvor der var endnu en Polo som vi skulle kigge på. Vi gennemgik de sædvanlige procedurer som før, og mit blik var endnu engang fanget omkring en mere usædvanlig slæde hos forhandleren. Der stod en Mazda RX8 med 231hk, og jeg turde ikke min vildeste fantasi håbe på tilsvarende held igen. Men da jeg med et glimt i øjet igen fattede mod til at spørge sælgeren, da sagde han uden et tøve et sekund '2 sek gutter, jeg henter lige nøglen'. BANG... og min kæbe sad på knæene.... og det var næsten så jeg rystede på hænderne i begejstring over mit usædvanlige held. Så vi satte os ind, og rullede ud på hovedvejen... og ja, der blev nu heller ikke sparet på benzinen der... så har jeg vist ikke sagt for meget. Efter 30 min kørte vi tilbage :

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/576571.jpg

Kan vist roligt sige, at smilet endnu ikke helt har forladt mit ansigt smiley

Jeg vil håbe at ALLE kommer til at prøve tilsvarende, da det var en kæmpe oplevelse at prøvekøre nogle 'ordentlige' slæder, fremfor hverdagsbilen... godt nok en tam fornemmelse at sætte sig tilbage i sin egen efter sådanne ture smiley

<b>Pappi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den FEDESTE dag !!!!
Kommentér på:
Den FEDESTE dag !!!!

Annonce