{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.210 visninger | Oprettet:

N H
N H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Ang. motorlampe som lyser gult {{forumTopicSubject}}

Hej bil-eksperter. (Igen)

Som I kan se på overskriften, begyndte min bils motorlampe at lyse gult her til morges, nu er spørgsmålet bare om at jeg kan køre 44-45 km væk fra hvor jeg bor? Da den skal en tur til forhandleren på mandag. Jeg er dog bange for den ville lyse rødt senere på vejen derhen. Burde jeg selv køre den eller skal jeg have autohjælp og få dem til at køre bilen derhen?

Kh en forvirret pige

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. motorlampe som lyser gult
  • #1   21. aug 2018 en motor lampe vil kun lyse gult, om du kan køre de km vil jeg sige du godt kan, men det kommer helt an på hvordan bilen køre, men som udgangspunkt så ja så kan du godt køre der ud i morgen hilsen

• N H
    N H Tilmeldt:
    maj 2018

#2   21. aug 2018 Hmm, okay. Altså, jeg ved ikke om jeg kan sige den ryster? For det føler jeg lidt den gør, bilen ryster meget lidt når jeg kører.. Det plejer den jo aldrig at gøre, så jeg er derfor i tvivl smiley

• #3   21. aug 2018 Så længe der er olie og vand på ville jeg kører i bilen blot forsigtigt smiley

• #4   21. aug 2018 vil sige der samme som kasper er der olie og vand så køre bare lidt mere forsikrig end normalt, jeg er selv mekaniker, ??

• N H
    N H Tilmeldt:
    maj 2018

#5   21. aug 2018 Hvad hvis den lyser pga. der ikke er nok kølervæske? For jeg tror det er derfor..

• #6   21. aug 2018 motorlampen lyser ikke pga den skulle mangle lidt kølervæske. den tænder kun vis der er en fejlkode der berøre fejl på motoren. og mangler den kølervæske ville der normal tænde en anden type lampe. Der betyder mangel på køler væske.

• #7   21. aug 2018 Er der fabriks garanti på bilen? Hvor gammel er bilen?

• N H
    N H Tilmeldt:
    maj 2018

#8   21. aug 2018 Derfor er jeg nu stadig i tvivl om jeg skal køre den helt derover, men bør jeg tage chancen? Det tager mig en time for at køre derhen.

- Jeg købte bilen hos en forhandler, og har garanti på..

• N H
    N H Tilmeldt:
    maj 2018

#9   21. aug 2018 Bilen er fra 2009 smiley

• #10   21. aug 2018 Hvis ikke du selv kan vurdere hvad den evt fejl kan være og du så vælger at køre bilen til forhandleren, kan du risikere at evt fejl kan give følgeskader som forhandleren så skal have betaling for..

• N H
    N H Tilmeldt:
    maj 2018

#11   21. aug 2018 Det er netop det jeg også tænker. Jeg vil hellere ringe ind til autohjælp, og få dem til at køre bilen derover. Jeg snakkede også med forhandleren i går, han sagde, at jeg bare skulle sende den derned, så ville han få den lavet og derefter ringe når den så er selvfølgelig klar.

Kommentér på:
Ang. motorlampe som lyser gult

Annonce