{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny fiat tipo
  • #1   31. aug 2018 Well, plejer at kaldet det for et alternativ for en koreaner. Har kørt 1,4 Turbo, og til prisen er den fair nok. Desuden ser man ikke så mange af dem.

• #4   31. aug 2018 Kommer an på om du er til en robust bil der kan holde til noget eller om du bare vil have en middelmådig bil med masser af udstyr, ikke noget jeg vil anbefale også selvom jeg ikke har prøvet den

• #8   1. sep 2018 Hejsa, mange tak for svarene, det var lige det jeg søgte, var selv lidt i tvivl om det var en middel bil eller om det var okay, vil hellere have en robust bil end en tupperware raket i plast.

• #9   1. sep 2018 TIpo er da en klasse større end små minibiler stationcars. smiley Den passer nok bedre i klassen hos Hyundai i30 eller 308 SW. Billigste Tipo starter fra ca. 160.000 kr for en kedelig 1,4 sugemotor. Den forrige i30 kostede omkring 189.000 kr for en 1,4 også.. (Dengang fandtes den nye i30 ikke på det danske marked...)

Skal det være diesel, så starter en diesel 1,6 MJT i SW omkring 215.000 kr hvis jeg ser korrekt... En i30 (2018 udgave...) omkring det samme i stationcar for deres 1,6 diesel. Det er et hop over Dacia. Dog tror jeg ikke at Tipo er en bedre bil end i30 , for den nye i30 gør det virkelig godt - især med deres nye 7-trins aut. smiley

• #10   1. sep 2018 Ville nok tage en Hyundai i30 istedet det er en noget mere robust bil kontra en Fiat tipo kigge selv på den da jeg købte min i30 og er rigtig glad for mit valg smiley

Kommentér på:
Ny fiat tipo

Annonce