{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke bremseklodser er bedst ?
  • #1   4. sep 2018 Kommer helt and på hvad du skal bruge dem til, er det bare til hverdags brug er standart klodser fra zimmerman/ate udmærket til prisen og de holder længe.. vil du have nogle klodser der støver mindre laver ate nogle der er keramiske men de koster lidt mere

• #2   4. sep 2018 Brembo All day smiley

• Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #3   4. sep 2018 #2
    brembos 'billige' klodser skulle være noget være skrald af hvad jeg har læst

• #5   4. sep 2018 Bedst ift. Hvad?

• Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #6   5. sep 2018 #4
    Så alle kommentarer der bliver skrevet herinde kan heller ikke bruges til noget? Dem læser du jo også smiley

• #7   5. sep 2018 #5 i forhold til performance, og selvfølgelig også gerne holdbarhed

• #8   5. sep 2018 Jeg kører ford og de laver lorte skiver og klodser. så valgte sidst at betale lidt mere og få Brembo skiver og klodser på i stedet, det har jeg ikke fortrudt. Foran kom der "sports" skiver med huller i (mest for looks men jeg har altid skæve skiver før de er slidt", men ang klodser blev jeg anbefalet at tage alm brembo klodser da de var bedst til normal kørsel. Jeg tager ikke min focus 150 hk stc på bane og så gav det ikke mening med andre klodser, da mange af dem kun er bedre ved hårdt brug og ikke bedre når de blev brugt almindeligt... "Det var Bruno hansen der rådgav og skaffede dem til mig" I øvrigt pisse god service...

Kommentér på:
Hvilke bremseklodser er bedst ?

Annonce