{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledningsnet
  • #1   6. sep 2018 Du drejer det bare rundt og tager det af

  • #2   6. sep 2018 Ikke noget med den røde dims skal løsnes bare dreje normalt retning

  • #3   6. sep 2018 Du skal dreje mod uret og ikke med. og nej den røde er bare en man kan se stikket er skruet helt i bund med.når man samler det igen.

  • #4   6. sep 2018 Tak for hjælpen har fået det af super

  • #5   6. sep 2018 Det var godt smiley

  • #6   6. sep 2018 Ja blev lige for hurtig glad for den næste sidder godt fast

  • #7   6. sep 2018 Det bare og tage ved

  • #8   6. sep 2018 Den skal ikke drejes ser det ud til på det nye?

  • #9   6. sep 2018 Du har måske fået det runde stik af. vis det er selve dyse ledningnettet så skal det bare hives ud. når de 1 eller 2 6mm skruer er skruet af.

  • #10   6. sep 2018 så der er ikke noget indviklet i at tage det ud. har du fået det ud.

  • #11   6. sep 2018 Kan ikke se de skruer har taget alle 8 stik af de 3 umbraco og det runde stik det er selve den sorte plastik for længer der går ind i topstykket jeg ikke kan få af

  • #12   6. sep 2018 Skal man bare trække helt vildt i ledningsnettet ind i mod topstykket så kommer det lille plast stykke af bagefter

  • #13   6. sep 2018 Kan ikke trække det ud som om det helt groet fast

  • #14   6. sep 2018 Den røde skal vippes ud. Det er en lås

  • #15   6. sep 2018 Har jeg gjort og fået stik af men inde i det hul i topstykket er det helt groet fast

  • #16   6. sep 2018 En god ide til at få det ud resten er afmonteret

  • #17   7. sep 2018 fik du Det ud ? man skal bare gøre som jeg beskrev i går så det er ikke svært at tage ud.

  • #18   7. sep 2018 Har fået det ud og skiftet men har ikke hjulpet noget ved lave omdr og 40-60km/t hakker den stadivæk så nu er jeg på TOTAL bar bund

  • #19   7. sep 2018 prøv lige at måle hvad tryk din tandem pumpe giver. Vis den er slidt kan det døje med at lave tryk til dysseren. Og virker din tankpumpe som den skal ?. tandem pumpen den skal give ca 8 bar

  • #20   7. sep 2018 nu når du ser live data på dine dyser. har du et billede af det mens den står i tomgang?. Og prøv lige at løsne toppen til dit diesel filter. Og se om diesel er sort der i. eller alm blå/grøn farve diesel. som det skal være

  • #21   7. sep 2018 Kommer lige fra værksted med specielle
    Da det mest er når den er kold mangler den kompression på nr 3 det kunne være knast aksel stempel højde ikke osv mener diesel er sort men ikke sikker det var ikke tandempumpe sagde de billede som kommer er fra varm motor


    profilbillede
  • #22   7. sep 2018 Kører som en drøm varm og masser af optræk

  • #23   7. sep 2018 Vis dit diesel i filteret er sort så blander den diesel olie og motor olie. Det en svaghed den motor du har kan gøre. Og det kommer enten af at din tandem pumpe er slidt op. Og blander motor olie med diesel der. eller så er dine dyse huller i topstykket ovale. så dyse o-ringen Ikke slutter tæt. Og så når det sker går det ud over dine dyser.plus den ikke går som den skal. så håber da ikke du har sort diesel filteret .

  • #24   7. sep 2018 har de målt kompression på alle 4 da siden de siger det med nummer 3 ? tvivler på det er de slidt knast . da det ikke går ud over kompression. det modsat så ville den ikke lukke ventiler nok op. men vis du tager topdækslet af . så kan du nemt se om din knast fejler noget. Dem jeg har skiftet af dem. er der tydelig at se de var slidt total op på. Og også olie propper den trykker på er nem at se de er slidt eller ikke.

  • #25   7. sep 2018 og dine dyser ser ok ud på det billede. de skal helst lægge så tætte på 0 når man lægger dem sammen. Og Max plus minus 3. Og dine giver -2 så det ok. plus de lægger også fint i nummere

  • #26   7. sep 2018 Ja kan sende et kold billede senere
    Men har du en ide hvad det kan være ?????


  • #27   7. sep 2018 Der lægger ingen fejlkoder på den når du har tester på ?. prøv lige at løsne de skruer oven i diesel filteret og tjek hvad farve diesel er der i. for vis det er sort så har du enten den utætte tandem pumpe. Og det kan give dårlig motor gang. eller så er det ovale dyse huller. Det gør også den blander olie og diesel. Og så går motoren også tit underlig. men man behøver ikke skiftet topstykke pga af det. Bosch laver nogen forstærket O-ring kit til de dyser. der kan holde dem tæt selv når hullet er ovalt .

  • #28   7. sep 2018 Mange tak for svaret men alle dyse huller ser fine ud og ingen fejl koder under motor skal nok prøve at løsne det men mener det ser sort ud har lige skiftet det og har haft dyser op 2gange og brugt 11300kr på svinghjul gasspjæld dyse Egr ventil ingen ting har hjulpet
    Og desværre snart ikke råd til mere og det værksted som skiftede gaspjæld de siger det ikke er tandem pumpe men noget andet så ved ikke lige hvad jeg skal gøre
    Det kun når den ikke er drift varm kigger på mandag med filter og sender et billede med dyse tal når den er kold er lige på lang tur tusind tak


  • #29   7. sep 2018 ja du kan bare skrive når du har tjekket det. Og ja det er trælse penge at komme af med nu når det ikke er lavet. men de ville aldrig kunne se at en tandem pumpe er utæt indvendig. Og blander diesel og olie. men kan heller ikke forstå de ikke tjekket om den blander det. for det er noget man næsten altid starter med at tjekke på den type motor. da det er en svaghed på dem.

  • #30   7. sep 2018 nu når du starter den når den er kold hopper den lige i gang. eller kan det tage lidt tid at starte ? og når den starter halter den så lidt ? inden den går rimlig normalt igen

  • #31   7. sep 2018 Den hopper lige igang og har altid gjort det syntes ikke den halter før end jeg køre så når jeg når op på ja ved ikke mellem 30-60 km/t så kommer de stød /halten eller lige når man begynder og køre svært og forklare

  • #32   8. sep 2018 Hej Kom vist til og sende flere billeder men det er med kold motor der hvor cyl 3 er på 1,29 men i dag var der stort set ingen ting ?? God lørdag

    profilbillede
  • #33   8. sep 2018 normalt når de er slidt så lægger de helt op til +2.00 til +2.99. de tal der ser ikke slemme ud. Og det normalt en motor vil regulere lidt mere når den er kold. Og det var også nummer 3 i lige har skiftet ud ikke ?. hvordan lå den før i skiftet den ?

  • #34   8. sep 2018 Den lå på det samme så for at være sikker på nr 1 ikke dryppede satte vi den ny i nr 1 og nr 3 tilbage alt med samme resultat ??
    Men det var som om alt var fint i morges da jeg kørte og den var kold hvis der var noget var det så lidt så det ikke gjorde noget mærkelig så om det er ledningsnettet der har været skyld i det vil de næste dage vise og kommer det tilbage aner jeg ikke hvad jeg skal gøre
    Tak for svar


  • #35   8. sep 2018 Du kan altid skrive en privat besked vis det er . så kan du komme forbi engang hvor det passer for vil da godt give dig en diagnose vis det bliver ved. inden du smider en masse flere penge efter den uden grund evt. for det sku træls penge at smide efter den vis ikke det virker.

  • #36   8. sep 2018 Hej vil bare høre om du har fået en PB kan ikke se om jeg har gjort det rigtig
    Mvh Brian


  • #37   8. sep 2018 har ikke fået nogen pb besked i nu.

Kommentér på:
Ledningsnet

Annonce