Min bil bliver kun 1/4 varm ??? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg er ejeren af en BMW 318i e46 fra 1999.
Jeg har haft det problem at Min tempraturmåler, er gået fra at stå i midten til at den stille og roligt er bevæget sig ned til at stå på en 1/4 varm, i løbet af en uge ca. og det er efter lange ture Jeg har været ude at køre, så den skule gerne være blevet normal varm frø odense til Århus og tilbage, så det ikke fordi den bare ikke var kørte varm endnu.
I går begyndte kølervæskelampen så at lyse og da jeg så kørte ind på tanken for at fylde på, forventede jeg først at der ville være et tryg der lige skulle udlignes, så åbnede for låget stille og roligt, men igen lyd overhovedet, som om den havde stået i flere timer, før jeg åbnede den, men jeg havde lige kørt over 100 km i den så det var ikke grunden at den var kold. Og da jeg så fyldte på kunne jeg ikke engang fylde særlig meget på. Jeg ved ikke om det har noget med hinanden at gøre eller det er to forskellige problemer, der skal tages hånd om. Nogen der ved hvad det kan skyldes, jeg ved jo at tempmåleren skal stå konstant i midten ellers er der noget galt.
Håber at høre fra jer, hvad I tror det kan være.
jan 2015
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 810
sep 2014
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 37
Min bil bliver kun 1/4 varm ???