958 visninger
|
Oprettet:
Mindebegivenhed Lørdag kl. 17.00 "Fyn" {{forumTopicSubject}}
Jeg beklager at oprette endnu et indlæg omkring det sørgelige som er sket vores gode ven Thomas.
Men for at være sikker på at alle har set der er ændringer i tidspunktet i mit første indlæg jeg oprettede.
Det er kl. 17.00 istedet for kl. 20.00 Mere info:
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=153978
Håber at se en masse mennesker imorgen, så thomas kan få den Respekt som han har fortjent.
Thomas - Elsket og Savnet !
apr 2005
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 7 Emner: 470 Svar: 2.539
Er selv fra Otterup og ved hvem det er...
mar 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 7 Emner: 28 Svar: 102
Kendte ham ikke, men mine tanker går til Thomas familie og venner håber de fanger gerningsmanden, og han for den straf han fortjener..
jan 2004
Følger: 141 Følgere: 138 Emner: 106 Svar: 1.709
Æret være dit Minde !
jan 2004
Følger: 141 Følgere: 138 Emner: 106 Svar: 1.709
Jeg håber vi kan holde 2 min. stilhed for Thomas og ikke mindst hans kæreste og familie i denne svære tid.
Få snakket med de personer som er hårdest ramt efter denne uhyggelige oplevelse som de har fået.
Håber også at denne mindehøjtidelighed kan vise resten af Danmark, at man står sammen og at ligende episoder ikke må opstå igen. At flygte fra et ulykkested er noget værre svineri !
Derefter håber jeg at der bliver dannet en meget stor konvoj ud til stedet hvor Thomas blev slået ihjel.
Og håber inderligt at folk kører pænt derude til, vi gør det for at mindes Thomas, ikke for at "holde lørdage" som vi plejer.
jeg ved der er andre som bedre kendte Thomas end hvad jeg har gjort, men det er alligevel blevet til en masse weekender hvor jeg har været i hans selskab eller har snakket med ham, det gør alligevel at jeg har en masse følelser for det der er sket for ham, og ikke mindst de personer hvor Thomas stod dem nær.
Thomas var en fyr med et kanont humør, ikke bange for at sige sin mening, og en fyr hvor man havde det godt i hans selskab, derfor er det også med tåre i øjnene at ikke skulle opleve dette mere !
Thomas har fortjent den største Respekt, og den håber jeg at alle vil give ham Lørdag kl. 17.00.
nov 2005
Følger: 73 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 129
jeg håber inderligt at folk vil møde op med den respekt som Thomas og hans familie har fortjent....
som kenneth også har skrevet er det ikke en alm. lørdag, og vi lægger meget vægt på at dette bliver respekteret!
alle er velkomne til at give Thomas den sidste respekt, og det ved jeg at hans familie vil være rigtig glade for....
jeg håber at alle møder op, og vil være med til og give Thomas den sidste respekt, samt vise hans familie at vi allesammen holder af Thomas, som den han var og er....
ÆRE VÆRE THOMAS'S MINDE, DU VIL ALTID VÆRE I VORES HJERTE
Mindebegivenhed Lørdag kl. 17.00 "Fyn"