{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Choker på Ford Sierra?
  • #2   16. okt 2018 man kan ikke bare "slå den fra" så chokeren ikke er til på en måde. Eller vil den stadig hænge så?

• #3   16. okt 2018 Mener der sidder en skrue til at justere tomgangen med, men tjek lige at dine vakuum slanger ikke er revnede og at den ikke trækker falsk luft, ved at du tager noget deodorant eller æter/dieselstart og sprøter rundt i motorrummet ved vakuumslanger og indsugningsmanifold og karburator og ser om den stiger i omdrejninger nogle steder, for så trækker den luft ind der, som hæver tomgangen smiley

Havde samme problem på min 1,6 ohc, hvor det først var slangen op i forvarmerspjældsventilen i luftfilteret der var revnet og derefter var det en slangestuds på manifolden der var revnet der gjorde den gik højt i tomgang. smiley

• #4   16. okt 2018 Tak! det får jeg da lige tjekket. Tænkte på om der sidder en magnetventil i sådan en karbu, om det måske ku være noget der der ikke lukkede tæt?

• #5   16. okt 2018 Jeg har en masse værkstedshåndbøger og service bulletiner over Sierra, dem kan jeg lige tjekke op på ved lejlighed om der står noget på karburatoren på 1.6 ohc smiley
    Har aldrig rigtig selv haft karburatoren åbnet på nogle af mine, så det er ikke lige noget jeg har undersøgt så nøje smiley

Kommentér på:
Choker på Ford Sierra?

Annonce