{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.081 visninger | Oprettet:

peugeot ecu + bsi skift {{forumTopicSubject}}

hej har købt en gammel peugeot 206 1,4 hdi som ikke kan starte tester siger der er fejl på bsi og nærlys ,viskere + div virker ikke hvilket vel er normalt ved def bsi
har fundet et komplet kit til en 1,4 hdi med bsi og ecu og den sikringsbox i motorrum og nøgle + ring
men kan se at nummer på bsi og ecu ikke er det samme som på min men betyder det noget vis man skifter det hele som er med
håber nogle evt ved det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot ecu + bsi skift
  • #2   18. okt 2018 Jeg havde en lignende fejl på 206 2.0 HDI, den kunne dog godt starte med periodisk virkede blinklys og vinduesviskere og sikker andre ting jeg ikke kan huske ikke.

Jeg overvejede også at købe et kit med det hele, men endte med at aflevere BSI boksen til min lokale reservedelsmand, som fik sendt den til Holland og skiftet noget. Det var ikke helt billigt og tog et par dage, men man slap for skifte BSI, ECU, tændingslås og dørlåse hvis man stadig gerne ville benytte kun en nøgle.

• #3   18. okt 2018 ja men kan få et helt kit for ca 700kr på ebay det er dog til en 1.4 hdi men nummer på bokse er bare ikke ens og tænker lidt vis det hele bliver skiftet bure den vel kører selvom nummer ikke er ens

• #4   18. okt 2018 Du kan kan evt ringe til dem her( link for neden). de har lavet en del ting for mig. sidst var det en Peugeot 307 1.6 hdi der hade fået fugt i ecu. så fandt jeg en anden brugt med samme nummer til 300kr .og så flyttet de alt data fra den gamle over i den nye/brugte. Det kostet 1000kr. så 1300 kr i alt. og så skulle jeg bare sætte den i igen.så skulle ikke skiftet bsi og nøgle og Det. de laver også bsi boxe der ude. så prøv at give dem et ring
    https://nic-tec.com/?s=Bsi&post_type=product&view=all

men normal vis du finder en ecu og nøgle plus bsi så er det nummer et at få samme nummer. plus husk at finde et sæt der har samme udstyr som der er i den du har nu også.

• #5   18. okt 2018 bsi kan skiftes uden noget skal kodes, dog skal du være opmærksom på den tager km tal fra den nye boks smiley

Kommentér på:
peugeot ecu + bsi skift

Annonce