{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andet speedometer i Ford s max
  • #1   2. nov 2018 Der står lidt om det i det her link
    https://www.fordownersclub.com/forums/topic/24270-convers/

Som jeg læser det skulle det være plug and play, dog bliver der lidt med km tallet og muligvis noget lys som ikke virker helt korrekt, men har overvejet det samme til mon Mondeo

• #2   2. nov 2018 Ok tak ja det ser sådan ud men tænker jeg li vil ringe til Ford og høre om det ikk var på den første model at det ikk virkede. Lyder lidt som om at det er en 2006 model de snakker om.

• #3   2. nov 2018 Det er en 2007 som Jeg læser det kender ikke så meget til SMAX og Convers og tvivler på Ford vil hjælpe, prøv Facebook gruppen, eller et af de engelske forums .
    Rigtig mange har lavet upgraden af instrumenteringen på Mondeo og S max.

• #4   3. nov 2018 Ok det vil jeg prøve:) tak for hjælpen Bjørn

• #5   3. nov 2018 Hej.

Jeg har prøvet at gøre det, både på Mondeo 2009 og S-Max 2012. Det er plug N Play, om alle funktioner virker i henhold til dem du har i din egen bil, og da km tallet bliver gemt i styr boks, kommer dit originale km tal til at figurere.

Hvis du ringer til Ford og spørger, så vil de fortælle dig at de ikke kan lade sig gøre, men det kan det altså.

Disse speedometer kan være ret dyre på eBay, så prøv en dansk hugger, der købte jeg dem for ca 1500kr + moms og fragt.

Husk at dele din succes med os andre når de er gjort

• #6   3. nov 2018 Jamen det lyder jo bar fedt.. har siddet og kigget lidt på ophug hjemmesider og jeg kan sku ikk rigtig finde så meget. Har du et godt bud på hvor jeg skal lede?
    Mvh Kenneth

• #7   3. nov 2018 Prøv at kigge på autoparts24.dk de har rigtig meget

• #8   3. nov 2018 Jeg plejer at gå ind på de forskellige ophuggers hjemmesider og ser om de har en titanium model på lager, så plejer jeg bare at ringe til dem og spørge om speedometer. Husk at det er den samme som er på Galaxy, S-Max og Mondeo, altså at du kan bruge den samme på dem alle, også selvom den kommer fra en med automatgear. Den eneste betyder er at det er fra samme model, altså hvis din bil er facelift, så skal speedometer komme fra facelift.

• #9   3. nov 2018 Ok det vil jeg gøre:) tak for hjælpen og så vender jeg tilbage når jeg har fundet ud af noget.
    Mvh Kenneth

Kommentér på:
Andet speedometer i Ford s max

Annonce