1.156 visninger
|
Oprettet:
Volvo Amazon {{forumTopicSubject}}
Hej (-: håber I kan hjælpe mig (-: mangler lidt råd mm om min Amazon (-:
Søger (måtte/ tæppe) til min bund inde i bilen, tænker at sådan et som det originale var.
Ligeledes (tæppe/ måtte ) til mit bagerum.
Er dog lidt i Tvil ang. Orginal eller stof, hvad har I af erfaringer, tænker på et område at den gerne må stå så orginal som muligt. Men vil gerne høre for og imod (-:
2) vil gerne have malet mit motor rum engang (-; nogen som har prøvet at tage motor ud af en Amazon ? Svært / let ??
Og kan man godt selv gå i krig med at male sin motor??
På forhånd tak (-:
Michael
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 281
her er bundmåtter og bagagerums måtter og de har stort set alt til classic volvo
og tage motoren ud er slet ikke noget problem i forhold til nye biler
hvis du tager gearkassen med ud så start med at tage gearstangen af inde i bilen
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 75 Svar: 638
motoren er intet problem at tage ud.
http://www.cvp-webshop.dk/volvo-amazon-p120-p130-p220/02-engine-b18/6-cylinder-block-etc/motormaling-rod-1-liter.html
jeg malede min med dette. motor afrenses godt og malingen pensles på.
god arbejdslyst.
apr 2006
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 135
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 1 Svar: 247
Jeg ville tage motoren ud, hvis motorrummet skal males. Når motoren er det ingen sag at male motoren også. Jeg husker at motoren var rød med umalet ventildæksel.
Jeg var ikke Volvo forhandler, men tog jævnligt Amazoner i bytte på andre biler. De blev næsten altid solgt ret hurtigt. Mens jeg havde dem kørte jeg tit og ofte, det var gode biler.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 30 Biler: 11 Emner: 133 Svar: 4.532
Det er det stadig, en af de få biler fra den tid der stadig kan køre hver dag uden problemer
Og enig med 1 og 2 ang classic volvo parts
Og så er der ikke rigtig noget der er ret svært at lave selv på sådan en..
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 46
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 861
Volvo Amazon