{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugoet 206 s16
  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #1   16. nov 2018 Nu er frem og tilbage lidt et vidt begreb:)
    Men hopper den "frem og tilbage" hvis du feks kører landevejs fart i 5, slipper speederen, også joller den i bund? For så det muligvis motorophæng...(2-3cm)

    Men er frem og tilbage som du kan flytte stangen fra 3 til 4 gear (+7 cm) kan det være armens gummi der er død, de bøsninger ud til gearkassen..

    Eller kan du "røre i suppegryden"?

    Beklager begreberne men det første oplevede jeg 2 gange over godt 250k km, og det var blot slør og motorophæng:) var forholdsvis billigt at fixe på værksted


  • Danni D
    Danni D Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   16. nov 2018 Det er når den er i gear at der er meget slør. hvordan skifter man bøsning

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #3   16. nov 2018 Afhængig af hvor meget slør du snakker, (over 2cm) så er der guides på YouTube, men er nemmest hvis du har en grav eller lift.

    Min gamle 206 kunne jeg, i gear, have frirum på godt 2cm højre/venstre. Den hoppede ikke ud af
    gear, men frem og tilbage hoppede den når man slap gas(motor ophæng så den trak i gearskifte)


  • Danni D
    Danni D Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   16. nov 2018 kan man skifte bøsning inde fra bilen eller skal man under den.

  • Danni D
    Danni D Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   17. nov 2018 er det nem at tilgå på en lift, kender ikke meget til peugeot det var et fejl køb.så skal bare have lavet gear så jeg kan komme af med den igen.

Kommentér på:
Peugoet 206 s16

Annonce