{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.020 visninger | Oprettet:

Bedste Golf IV benzin motor? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Bare en lille forespørgsel.
Hvilken Golf IV benzin motor ville i sige er den mest holdbare og pålidelige?
Selvfølgelig ved jeg godt at en stor del af det kommer an på ejerens vedligeholdes, kørsel, pleje osv.
Spørger nemlig på vegne af min bror som står og skal til at investere i første bil og altid har været forelsket i Golf 4 (R32 look self hehe).
Jeg har selv kørt 1.8 20v i et års tid og den fungerede udemærket, men derudover kan jeg ikke rigtig komme med noget brugbart info.
Har hørt at 1.6 SN eller 1.6 16v skulle være med slidsikker på længere sigt udover mere økonomisk self. Og 2.0 skulle bruge mere olie end de andre.
Men er ikke selv den store ekspert i VW. Så hvad kan i komme med at gode og dårlige erfaringer omkring de forskellige størrelser? alt er velkommen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Golf IV benzin motor?
  • #1   21. nov 2018 Jeg vil sige at 1.4 eller 1.6 nok er de mest slidstærke. men hvis jeg skal vælge en benzin motor i golf 4 vil jeg nok vælge 2.0 , den kører pisse godt, og ja de bruger lidt olie, men det gør selv nye biler. det er slet ikke voldsomt.. jeg har haft både 1.6 16 v , 1.6 sr, og 2.0 8v. 2.0'eren brugte 1 liter på måske 15000 km. hvilket er super normalt!!

  • #2   22. nov 2018 #1 Okay super. Det vil jeg sige videre smiley tak for hurtigt svar

Kommentér på:
Bedste Golf IV benzin motor?

Annonce