{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Vedr. salg af Fiesta ST150 {{forumTopicSubject}}

Davs....

Er blimarkedet bare gået helt i stå eller hvad??? Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor der ikke er noget mere interesse for min ST150. Det er den absolut bedste bil jeg har haft til dato. Bilen er i diverse anmeldelser blevet rost til skyerne og har fået stor set top bedømmelse i samtlige test. PT står min ST150 til DK's billigeste til 169.900kr.(og den har næsten ikke gået nogle kilometer), og jeg kan simpelthen ikke forstå at den ikke er solgt endnu. Jeg ved at hvis der kom en interesseret ud og så den, ja så var den solgt med det samme for den står bare som skidt ud fra fabrikken.

Er der noget galt med min salgsannonce eller hvad...???

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=181326

Mere info om bilen kan ses her:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=71431

Mvh Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. salg af Fiesta ST150
  • #1   9. dec 2006 Ja efter min mening er den ikk videre køn sådan en balje!! Men ja det er jo hver sin smag!! Men det er vel bare fordi der ikk er så mange der er intra i lige netop den model!! Men håber da du får den solgt!! ;-D

• #2   9. dec 2006 Jeg tror det er fordi det er mange penge for en lille bil..
    Men synes prisen er mere end fair

• #3   9. dec 2006 GÅ TIL EN FORHANDLER OG FOR FOLK HERINDE KIGGER IKK SÅ HØJT I PRISERNE

• #4   9. dec 2006 Du får ikke solgt sådan en bil på bilgalleri... køb en annonce på bilbasen og så se om du kan få den solgt der...

• #5   9. dec 2006 jammen der må da være interesse for sådan en bil. På de 17 dage jeg har haft den bil salg, ja der har der være 812 visninger inde på bilbasen, hvilket jeg synes er rigtig meget.

Mr. Griff: Ja, det kunne godt være at man skulle tage ud til en aut. Ford forhandler.

Tak for Jeres indlæg

Mvh Thomas

• #6   9. dec 2006 Det er også en top nice bil men for dyr i forhold til hvad man får.

prøv af smide den på autocom.dk
    der ved jeg der bliver solgt en del spicel biler

• #7   9. dec 2006 Da jeg købte min Bora i foråret kiggede jeg faktisk på Fiesta ST, men dengang var der kun nye eller demovogne....Så dengang havde jeg været intra i din.
    Men er nu alligevel glad for jeg købte VW

• #8   9. dec 2006 Tror også det er fordi det er forholdsvis meget for en lille bil..

Men seriøst hvis jeg stod med pengene, kunne jeg helt sikkert godt finde på at invistere i sådan en, det er sku en sej maskine

• #9   9. dec 2006 Jeg har det på præcis samme måde med min skyline...

Den er efterhånden urimligt billig, men det er vel bare en bil der er svær at sælge da det nok ikke lige er en alle mands bil...
    Lidt ligesom din st150

• #10   9. dec 2006 Thomas: Jeg har samme problem med min ST150 smiley Ellers skide go bil.

• #12   9. dec 2006 Superfly: Kommer jo også an på hvorfor en bil man bytter med. Men ja jeg syntes også at den mangler et 6 gear. Jeg har ikke sat min til salg på bilbasen endnu men det regner jeg med at gøre nu her. Skal også ud til en forhandler i starten af næste uge for at høre hva han vil gi hvis jeg bare bytter med en lille vogn.

• #13   9. dec 2006 Superfly: Ja, jeg har købt mine oplysninger fri på bilbasen.

Jeg er simpelthen så super glad for min ST'er. Men jeg kan godt give jer ret i, at den godt måtte have haft et 6. gear. Personligt synes jeg at man får sindsyg meget bil for pengene. Men jeg bliver bare nød til at sælge den, da jeg får firmabil pr. 1-1-2007. Vil nu ellers gerne at jeg kunne beholde den.....

Mvh Thomas

• #14   9. dec 2006 Svært at sige, fandt en til 179,995 hos en forhandler i randers, jeg ville nok købe den der hvis jeg "kun" kan spare 10000,-

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=251600896&page=19

Jeg vil generelt forvente en besparelse på min 20000,- ved privat handel uden garanti.

• #15   9. dec 2006 Flemming: Den er også billig...!!! Men min er næsten et halvt år nyere. Synes bare selv at min står fuldstændig i perfekt stand. Den har ikke en eneste ridse eller bule, og kabinen er og hysterisk velholdt. mange af de ST'ere jeg var ude og kigge på, ja de var altså ikke videre velholdt når man tænker på hvor nye de var.

Mvh Thomas

• #16   9. dec 2006 Thomas: Ja vi andre har også problemer med at komme af med dem. Desværre er der bare mange folk der ikke har penge til den. eller så har de så mange at de heller vil ha en ny. Den i Randers har stået til salg i lang tid hvis det er den samme Sorte som jeg så sidst jeg var i Randers. Ja den koster lidt mere. Hvis folk køber ved privat så kan de spare penge og få mere udstyr med til prisen. Du får jo ikke en bedre bil ved at købe den ved en forhandler.

Kommentér på:
Vedr. salg af Fiesta ST150

Annonce