{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.028 visninger | Oprettet:

Audi A5 typiske problemer {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

jeg har kig på en Audi A5 coupe årgang fra 2008 - 2013, både med 1.8 og 2.0 TFSI motoren.

Jeg kender godt til olie forbrugs problemerne, men tænker med den måde de har lavet den elektroniske håndbremse om der er fejl med dem, sådan typisk hvor de sætter sig fast eller ikke vil slippe, og hvilke andre problemer der kan være med bilen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A5 typiske problemer
  • #1   1. dec 2018 Jeg har ikke oplevet nogen problemer med håndbremsen i min.

• #2   1. dec 2018 ja okay, men kan måske være at folk her i Danmark oplever problemer pga vores vejr, i forhold til det du køre i smiley

• #3   1. dec 2018 Bliver dine bremser renset/smurt ordenlig min. En gang om året burde du ikke få problemer med håndbremsen...
    Har jeg ihvertfald ikke på min A4 2010som stadigvæk har de originale kaliber og køret 315000 km
    Men de bliver så smurt/renset når hjulene bliver skiftet mellem sommer og vinter

• #4   1. dec 2018 okay det lyder godt, for det var også hvad jeg havde tænkt mig og gøre, altså smørre dem en gang om året selve kaliperen.

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #5   2. dec 2018 Jeg hørte fra en at de var de tidligere årgange som havde problemer med at kaliberen tog væske ind. Jeg har ikke oplevet problemer på min A4 2011 280tkr

• #6   2. dec 2018 Jeg har en A4 1,8 tfsi fra 08 af og jeg har værken problem med olie eller håndbremsen. Jeg bruger også altid min håndbremsen når jeg går fra bilen og det er både vinter og sommer, får lavet service for være 30k km hos Kvik center Risskov. Lige da jeg købt min syndes jeg den brugt "meget" olie, men vil skyde på at den Max bruger 0,5l på et service. Jeg har ladet mig fortælle at det er oppe ved turboen at det smutter igennem og især hvis den er chippet... Men pas jeg er glad for min... Jeg har kørt Ca. 80k km og kun fået skiftet min højtrykspumpe og indsugning manifold...

Kommentér på:
Audi A5 typiske problemer

Annonce